Terror w Warszawie... antyfaszystow bija!

1. Data: 2019-09-05 00:48:28

Temat: Terror w Warszawie... antyfaszystow bija!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

"W 80. rocznicę wybuchu II wojny światowej ekstremiści lewicowi
zorganizowali w Warszawie demonstrację antyfaszystowską."
"Organizatorem lewicowej manifestacji był Studencki Komitet
Antyfaszystowski znany z domagania się usunięcia z uczelni studentów o
poglądach patriotycznych i ataków na patriotyczne manifestacje narodowców."

https://www.fronda.pl/a/jan-bodakowski-moskwa-wspier
a-lewicowych-ekstremistow-w-polsce,132555.html

2. Data: 2019-09-05 01:06:20

Temat: Re: Terror w Warszawie... antyfaszystow bija!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-05 00:48, Izaura wrote:

> [...]
>
> https://www.fronda.pl/a/jan-bodakowski-moskwa-wspier
a-lewicowych-ekstremistow-w-polsce,132555.html

//dla potomnych...

https://www.fronda.pl/a/jan-bodakowski-moskwa-wspier
a-lewicowych-ekstremistow-w-polsce,132555.html

"Jan Bodakowski: Moskwa wspiera lewicowych ekstremistów w Polsce

W 80. rocznicę wybuchu II wojny światowej ekstremiści lewicowi
zorganizowali w Warszawie demonstrację antyfaszystowską. Czerwoni
zgromadzili się przed pomnikiem Mikołaja Kopernika. Kiedy nielegalnie
usiłowali przemaszerować na Plac Zamkowy, by zakłócić oficjalne obchody,
zostali zablokowani przez policję. Rosyjski portal dla Polaków
''Sputnik'' wyraził swoją solidarność z lewakami i przyrównał polskich
policjantów do nazistów.

Organizatorem lewicowej manifestacji był Studencki Komitet
Antyfaszystowski znany z domagania się usunięcia z uczelni studentów o
poglądach patriotycznych i ataków na patriotyczne manifestacje
narodowców. Czerwoni podczas swojej manifestacji oskarżyli USA o
imperializm wobec Wenezueli i krajów Bliskiego Wschodu, rasistowskie
prześladowanie nielegalnych imigrantów w Ameryce, a PiS o przyzwalanie
na działalność organizacji faszystowskich, polską prawicę i
fundamentalistów religijnych z USA o prześladowanie pederastów.

Podczas demonstracji przemawiali przedstawiciele: trockistowskiej
Pracowniczej Demokracji, profilu o dziwnie brzmiącej nazwie ''Historia
Czerwona'' (który gloryfikuje PRL, bandytów z Brygad Międzynarodowych, i
zwalcza IPN). Widoczne były czerwone szmaty i transparent z napisem
,,NATO stop". Przemarsz na Plac Zamkowy rozpoczęły okrzyki ,,A. A.
anty-kapitalista".

Zdaniem lewicowych ekstremistów narracja obchodów państwowych 80.
rocznicy wybuchu wojny ,,godzi w dobre imię osób poległych w walce z
reżimem nazistowskim. Nie da się godnie upamiętnić ofiar, stosując
retorykę i metody podobne do tych używanych przez faszystowskich
oprawców. Zaproszenie Donalda Trumpa, człowieka prowadzącego na granicy
z Meksykiem obozy, które amerykańska opinia publiczna otwarcie nazywa
koncentracyjnymi, jest farsą i splunięciem w twarz ludziom zamordowanym
podczas II wojny światowej".

Zdaniem lewicowców ,,podobną drogą kroczy polska władza. Znormalizowane
zostało podjudzanie do nienawiści w kierunku osób pochodzenia
żydowskiego, osób LGBT+ czy uchodźców. Rząd przy wsparciu hierarchów
Kościoła katolickiego aprobuje także bezpośrednią przemoc wymierzoną w
grupy mniejszościowe".

Rosyjski portal dla Polaków ,,Sputnik" wyraził swoją solidarność z
lewicowcami, w artykule ,,Pierwszowrześniowa łapanka na Krakowskim
Przedmieściu (wideo)" autorstwa Jarosława Augustyniaka.

Według rosyjskiego portalu dla Polaków uniemożliwienie lewicowcom
zakłócenia oficjalnych obchodów ,,wyglądało [...] jak łapanka z czasów
wojny, a przynajmniej jej historyczna rekonstrukcja".

Rosyjski portal jest oburzony tym, że ,,kilka osób od razu powalono na
ziemię, a następnie wywleczono do podstawionego radiowozu. Powalono
tych, którzy nieśli transparent z napisem: NATO Stop! i czerwoną flagę".
Zatrzymanych ,,nie zawieziono [...], jakby to miało miejsce w scenariuszu
rekonstrukcji hitlerowskiej łapanki, na Aleję Szucha, gdzie w latach
wojny miało swoją siedzibę gestapo, lecz na posterunek policji na ulicę
Wilczą. [...] Postawią im pewnie zarzuty. [...] mogą to być nawet
zarzuty międzynarodowego terroryzmu".

Reporter rosyjskiego portalu dla Polaków relacjonował, że policjanci
,,udawali, że nie rozumieją języka polskiego", a ,,reakcja policji [na
przemarsz] na pewno nie była adekwatna" do ,,zagrożenia" ze strony
nielegalnego przemarszu ekstremistów. Według przedstawiciela rosyjskiego
portalu dla Polaków polscy policjanci ,,po jakimś czasie zatrzymanych"
wypuszczali z blokady, gdy ci ,,mieli przy sobie swoje... kenkarty [...]
Znów powiało czasem wojny w Warszawie. Innym przechodniom po plecach na
pewno przeszedł dreszcz. Łapanka w takim dniu musi budzić złe wspomnienia"."

(c) Jan Bodakowski

3. Data: 2019-09-05 08:47:57

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 5 Sep 2019 01:06:20 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d70439f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>"Jan Bodakowski: Moskwa wspiera lewicowych ekstremistów w Polsce

Bodakowski?
Pamiętam, ładnie o nim pisał Bart:
https://blogdebart.pl/2008/12/02/boj-sie-boga-bodako
wski/
--
,,Każdy, komu sprawia przyjemność maszerowanie w szeregu
przy dźwiękach muzyki, już przez to samo wywołuje we mnie

4. Data: 2019-09-05 09:41:54

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 05 Sep 2019 08:47:57 +0200
doszła do mnie wiadomość <0...@4...com>
od Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> :
>Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 5 Sep 2019 01:06:20 +0200
> [...]

Ten pan prawdopodobnie osiąga satysfakcję pisząc o dziwnych praktykach seksualnych:
https://web.archive.org/web/20070210173805/http://ww
w.nacjonalista.pl/artykuly.php?id=35&licz=1

5. Data: 2019-09-05 10:25:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.09.2019 o 00:48, Izaura pisze:

> [...]
> "Organizatorem lewicowej manifestacji był Studencki Komitet
> Antyfaszystowski znany z domagania się usunięcia z uczelni studentów o

Wiedząc co za ściek cytujesz, to pewnie w rzeczywistości było tak:
"usunięcia z uczelni studentów o poglądach faszystowskich"

> i ataków na patriotyczne manifestacje narodowców."

"i obrona przed faszystowskimi bojówkami"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-09-10 10:04:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 5 września 2019 01:07:14 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> [...]
> zostali zablokowani przez policję. Rosyjski portal dla Polaków
> ''Sputnik'' wyraził swoją solidarność z lewakami i przyrównał polskich

rosjanie od dawna już są faszystami grabiącymi wszystkie kraje ościenne,
i nazywają faszystami wszystkich tych, którzy są za suwerennością narodów.

> [...]
> pewno przeszedł dreszcz. Łapanka w takim dniu musi budzić złe wspomnienia"."

to tylko durne ruskie, które myślą, że pan za pan z zachodem juropy uda się
znów zakłamać historię, a prawda spoczywająca w ich katakumbach nigdy nie ujrzy
światła dziennego; tak jak choćby ta o ludobójstwie katyńskim,
zaatakowaniu 17 września Polski, zabójstwie Sikorskiego, wymordowaniu
przez Niemców Zygów w Jedwabnem,czy zabójstwie śp. Lecha Kaczyńskiego
wraz z całym gronem patriotów, ludzi porządnych i uczciwych.

wszystko to wiem i zawsze pamiętać będę.

jacek

7. Data: 2019-09-16 11:04:31

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 10 Sep 2019 01:04:18 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <b...@g...c
om>
od j...@o...pl :

> [...]
>wraz z całym gronem patriotów, ludzi porządnych i uczciwych.
>
>wszystko to wiem i zawsze pamiętać będę.

To nie jest wiedza, tylko zwykłe urojenia.

8. Data: 2019-09-16 19:26:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/09/2019 o 10:04, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 10 Sep 2019 01:04:18 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <b...@g...c
om>
> od j...@o...pl :

> To nie jest wiedza, tylko zwykłe urojenia.

The lunatic is in my head.
The lunatic is in my head
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me 'till I'm sane.
You lock the door
And throw away the key
There's someone in my head but it's not me.

--
gazebo

9. Data: 2019-09-17 01:51:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-05 10:25, Kviat wrote:

> Wiedząc co za ściek cytujesz, to pewnie w rzeczywistości było tak:
> "usunięcia z uczelni studentów o poglądach faszystowskich"

> "i obrona przed faszystowskimi bojówkami"

zgodnie z instrukcja z 1943.

https://3obieg.pl/dyrektywa-stalina-dla-komunistow-i
-pozytecznych-idiotow-nazywajcie-ich-faszystami-albo
-antysemitami/

10. Data: 2019-09-17 03:06:55

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-10 10:04, j...@o...pl wrote:

> [...]
> wraz z całym gronem patriotów, ludzi porządnych i uczciwych.
>
> wszystko to wiem i zawsze pamiętać będę.

Może jest jeszcze gorzej?

https://www.youtube.com/watch?v=7UPFf1XplHg
PANIE PREZYDENCIE NIECH PAN ODPOWIE NA MÓJ LIST! - Sławomir Archacki (C) VTV
"Czy Ameryka jest krajem przyjaznym? czy wrogim? Kolejne szokujące
informacje, którymi dzieli się Sławomir Archacki..."

Ok2bGay
'Gejowski gen' nie istnieje
Lewacy, nawracajcie się.
Etiopia