Okap - jak często włączacie?

1. Data: 2009-12-24 08:07:25

Temat: Okap - jak często włączacie?
Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Interesuje mnie, jak często włączacie wentylatorki w okapie? Bo z moich
obserwacji u rodziców wynika że najczęściej jest zapalane światełko żeby
podświetlić pod garnkami. A normalnie okap jest włączany rzadko (w
zasadzie to jest pochłaniacz bo piec jest przy oknie prawie).

Pytam o to, bo podsunięto mi rozwiązanie takie żeby zamiast okapu kupić
wentylatorek do kratki wwiewnej albo jakiś taki wysuwany pochłaniacz
kupić. Co o tym myślicie? Bo mam 2 kratki przy ścianie bocznej (płyta
indukcyjna będzie właśnie na rogu). Jeszcze kuchni nie kupiłem, mam pare
dni do namysłu.

Pozdrawiam świątecznie
DFpawel

2. Data: 2009-12-24 08:21:18

Temat: Re: Okap - jak często włączacie?
Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

DFpawel pisze:

> Interesuje mnie, jak często włączacie wentylatorki w okapie?

raz na sto lat :-). Częściej włączam wentyl, który mam zamontowany w
jednej z kratek na ścianie.

--
Bogdan

3. Data: 2009-12-24 09:10:50

Od: "kadafi" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja mam okap kominowy. Włączam go przy każdym gotowaniu, z wyjątkiem wody na
herbatę. Wyciąga wszystko. Korzystam też często z opcji czasowego
wyłączenia, jaką posiada.
Światełko zapalane jest często.

Pozdrawiam
Kadafi

4. Data: 2009-12-25 00:08:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Dec 2009 09:07:25 +0100, DFpawel napisał(a):

> [...]
> kupić. Co o tym myślicie? Bo mam 2 kratki przy ścianie bocznej (płyta
> indukcyjna będzie właśnie na rogu). Jeszcze kuchni nie kupiłem, mam pare

Okapu nigdy nie używałam, bo uważam że to ustrojstwo szpeci kuchnię i
niepotrzebnie zabiera przestrzeń oraz gromadzi brud.
Nad kuchnią w ścianie mam sprawną kratkę wentylacyjną oraz dwa okna,
których używam bardzo często.
--

Ikselka.

5. Data: 2009-12-25 07:17:47

Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja akurat bardzo często - mam otwartą kuchnie w pełni na salon, wlasciwie to
jego część, wiec nie chce tam zapachów roznosic

a okap mam podwieszany pod szafką,w pełni ukryty, bo tez nie wydaje mi sie,
ze to ozdoba kuchni........

--

Sebastian

6. Data: 2009-12-25 17:52:22

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DFpawel wrote:
> [...]
> pochłaniacz kupić. Co o tym myślicie? Bo mam 2 kratki przy ścianie
> bocznej (płyta indukcyjna będzie właśnie na rogu). Jeszcze kuchni nie

przy każdym gotowaniu :)

7. Data: 2009-12-25 17:52:57

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

basti78 wrote:
> [...]
> wlasciwie to jego część, wiec nie chce tam zapachów roznosic
>
> a okap mam podwieszany pod szafką,w pełni ukryty, bo tez nie wydaje

wystarczy kupić ładny okap :)

8. Data: 2009-12-25 19:48:17

Od: kkk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Gru, 01:08, XL <i...@g...pl> wrote:

> Okapu nigdy nie używałam, bo uważam że to ustrojstwo szpeci kuchnię i

Znam takie okapy co zdecydowanie zdobią kuchnie.
W poprzednim mieszkaniu nie miałem... i wtedy wydawał mi się raczej
zbędny, aktualnie korzystam przy prawie każdym gotowaniu i jakoś stał
się niezbędny ;)

9. Data: 2009-12-25 21:47:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Dec 2009 11:48:17 -0800 (PST), kkk napisał(a):

> [...]
> W poprzednim mieszkaniu nie miałem... i wtedy wydawał mi się raczej
> zbędny, aktualnie korzystam przy prawie każdym gotowaniu i jakoś stał

Jeszcze nie widziałam okapu, któryby mi się podobał. Nowoczesny design
odpada, wszystko w sumie produkują na jedno kopyto. No i - widziałam u
kogoś, co tam się gromadzi po czasie. Gdyby mi to wisiało nad garnkami,
tobym się bała pokrywki podnieść, ze mi coś do garnka wpadnie...
--

Ikselka.

10. Data: 2009-12-25 22:00:17

Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał
> No i - widziałam u
> kogoś, co tam się gromadzi po czasie. Gdyby mi to wisiało nad garnkami,
> tobym się bała pokrywki podnieść, ze mi coś do garnka wpadnie...

wystarczy co jakis czas myc....................
kabina prysznicowa tez grzybem zarośnie - tez takich znajomych

wystarczy umyc.............. regularnie................

--

Sebastian

czy szlifowanie ścian jest niezbędne przed cekolowaniem?
Re: koperta
od początku
Cięcie żelbetu
Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?