Okap kuchenny

1. Data: 2006-11-19 21:43:44

Temat: Okap kuchenny
Od: "Gorgo" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytalem kilka chwil temu o zmywarke, a teraz po przejrzeniu grup mam
jeszcze prosbe o jakies podpowiedzi w kwestji okapow kuchennych.

W moim mieszkaniu, nie mam niestety mozliwosci podlaczenia okapu
kuchennego do komina, bo musialbym przeprowadzic rure przez polowe
kuchni, tak wiec zmuszony jestem na okap, ktory w jakis magiczny sposob
sam oczywszcza to co z kuchni wylatuje.

I teraz prosba:

czy mozecie polecic jakas firme, marke, model ktory nadaje sie do
takiego zastosowania ?
Rozumiem, ze w przypadku takiego okapu, trzeba wymianiac mu jakies
filtry. Czy te filtry mozna prac w zmywarce? (podpowiedzial mi cos
takiego stolarz, ktory robi mi kuchnie i wole sie upewnic).

z gory dzieki za podpowiedzi
Gorgo

2. Data: 2006-11-19 22:22:10

Temat: Re: Okap kuchenny
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Gorgo napisał(a):
> czy mozecie polecic jakas firme, marke, model ktory nadaje sie do
> takiego zastosowania ?

kazdy, ktory moze pracowac w trybie pochlaniacza - czyli wiekszosc
dostepnych tak naprawde

> Rozumiem, ze w przypadku takiego okapu, trzeba wymianiac mu jakies
> filtry.

tak

> Czy te filtry mozna prac w zmywarce? (podpowiedzial mi cos
> takiego stolarz, ktory robi mi kuchnie i wole sie upewnic).

sa dwa filtry - metalowe wychwytujace tluszcz, te jakby
na zewnatrz, od dolu - te mozna myc w zmywarce (choc ja tego nie robie,
po pierwsze duze toto, po drugie - boje sie ze zajdzie w srodku
rdzą i tego nie doczyszcze). Natomiast wewnatrz jest tez
filtr weglowy, pochlaniajacy zapachy (to swiadczy o roli pochlaniacza
danego okapu - jak sie pewnie domyslasz - raczej nie do mycia :-)

Sierp

Zmywarka
wygluszenie drzwi
SAECO kontra GAGGIA do 1200zł