Okładanie parapetu

1. Data: 2008-08-31 17:53:05

Temat: Okładanie parapetu
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w woj. mazowieckim lub przez internet albo w Polsce można
znaleźć okładziny na parapet ale w ciemnym kolorze drewnopodobnym?
Ideał to ciemny orzech. Może być plastik, może być drewno, byle
robione na wymiar.
Nie będę wyrywał parapetów lastriko, ale przydało by się im zmienić
wygląd.
To co udało mi się znaleźć to chyba od jednego producenta, biały,
sosna i buk.

--
ZZ@private

2. Data: 2008-09-01 12:47:13

Temat: Re: Okładanie parapetu
Od: bynio <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdź płyty z laminatu HPL w firmie Izoerg

3. Data: 2008-09-02 08:10:43

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 1, 2:47 pm, bynio <n...@w...pl> wrote:
> sprawdź płyty z laminatu HPL w firmie Izoerg

Pewnie by dało radę, tylko trzeba umieć nieco więcej niż ja.
Szukam raczej gotowca, jak w opisie:
http://dom.gazeta.pl/czterykaty/1,57583,2249352.html
Parę firm oferujących takie nakładki znalazłem, tylko jest problem z
kolorem :-(

--
ZZ@private

4. Data: 2008-09-07 12:51:09

Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]
>http://dom.gazeta.pl/czterykaty/1,57583,2249352.htm
>Parę firm oferujących takie nakładki znalazłem, tylko jest problem z

Byłbym wdzięczny gdybyś podrzucił namiary na te firmy. Sam właśnie poszukuje
takich nakładek, z tym że dla mnie jest istotniejsza szerokość parapetu
(parapet ma 42 cm szerokości, czyli wg zaleceń producentów powinienem szukać
nakładki co najmniej 44cm, a większość sprzedawców ma do 38cm) niż kolor :-)

Na allegro jeden ze sprzedawców ma mahoń w ofercie, może Ci podpasuje:
http://www.allegro.pl/search.php?string=nak%C5%82adk
a+parapet&sourceid=Mozilla-search

Pozdrawiam
Czabu

5. Data: 2008-09-07 16:53:32

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 7, 2:51 pm, "Czabu"
<grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> nakładki co najmniej 44cm, a większość sprzedawców ma do 38cm) niż kolor :-)
>
> Na allegro jeden ze sprzedawców ma mahoń w ofercie, może Ci

Dzięki, ten robi wszystko byle co najmniej 20mb:
http://www.laminaty-poliestrowe.com.pl/index.php?o=1

--
ZZ@private

mycie ściany
zmywarka do zabudowy z panelem
Beskidzkie Fabryki Mebli - sklep internetowy - gdzie?
Drewno kominkowe, brykiet ŚLĄSK
Zamiana halogenów na "halogenki" diodowe