Okna - temat rzeka :)

1. Data: 2003-09-02 11:17:32

Temat: Okna - temat rzeka :)
Od: "Kociam" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie prosze o porade - chce wymienic okna - jaka firma? Plastiki?
Drewniane??? - Czy sa w necie jakies artykuly na ten temat?

Bardzo bede wdzieczny...

--

Kociam
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-09-02 14:38:42

Temat: Re: Okna - temat rzeka :)
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Kociam <p...@w...pl> wrote:
> Serdecznie prosze o porade - chce wymienic okna - jaka firma? Plastiki?
> Drewniane??? - Czy sa w necie jakies artykuly na ten temat?

1. A google zna?
2. Nie, tak naprawde to nie ma nic w sieci - to co jest jest bardzo
malo warte, choc oczywiscie warto przeczytac zeby miec jakies
zaczepienie w rozmowach z przedstawicielami firm, ktore to
robia/instaluja. Bo wszystko rozbija sie o "szczegoly" typu
jakosc wykonania i instalacji, uzyte elementy/materialy, itp.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

1. Data: 2003-09-02 21:03:28

Od: "LeBi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie prosze o porade - chce wymienic okna - jaka firma? Plastiki?
> Drewniane??? - Czy sa w necie jakies artykuly na ten temat?

Może tu coś znajdziesz ? http://www.jakieokna.com.pl/
Pzdr
LeBi

1. Data: 2003-09-03 11:29:57

Od: "" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam plastyki z "Gnojnika" - firma Pagen - na dobrym profilu Brugmana i
za niezłą cenę.
Osobiście też długo się zastanawiałem czy plastyki czy drewno. Do bloku
założyłem i polecam okna PCV
Po co przepłacać

jak wyczyścić
rewelacyjna pralka czy tylko mrzonka?