Oleander pełny łososiowy zamienię :-)

1. Data: 2018-05-04 00:08:01

Temat: Oleander pełny łososiowy zamienię :-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. na sadzonki liliowców w ciekawych kolorach.

Do zamiany oferuję piękny egzemplarz z pąkami (w doniczce, wys. rośliny
~90 cm).
Kwiaty pełne, łososiowe ze złotym środkiem i takimiż żyłkami, pachnące.
Niespotykana w handlu odmiana.
Zdjęcie z internetu:
https://i.pinimg.com/originals/d0/93/db/d093dba1e3ce
c4055ca406e91788fc48.jpg

--
XL

2. Data: 2018-05-04 10:00:51

Temat: Re: Oleander pełny łososiowy zamienię :-)
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2018 00:08, XL pisze:

> Zdjęcie z internetu:

Bez real foto - zrobionym najlepiej Canonem EOS 5D Mark IV -
to zamiana łososiowego kota w worku. Potem płacz, że ostróżka
czerwona zielona.

3. Data: 2018-05-04 19:55:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

collie <c...@v...pl> wrote:

> Bez real foto - zrobionym najlepiej Canonem EOS 5D Mark IV -
> to zamiana łososiowego kota w worku. Potem płacz, że ostróżka
> czerwona zielona.

Masz liliowce do wymiany?

--
XL

4. Data: 2018-05-15 10:10:36

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2018 19:55, XL pisze:

> Masz liliowce do wymiany?

Ja tylko wsadzam. Ostatnio to:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/172c9270ac2e5fab
czyli c????? ????????? ??????.

5. Data: 2018-05-15 14:58:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

collie <c...@v...pl> wrote:

> Ja tylko wsadzam. Ostatnio to:
>
> https://www.fotosik.pl/zdjecie/172c9270ac2e5fab
> czyli c????? ????????? ??????.

Ładny. Ja mam dwa pełne - bordowy i biały oraz dwa tzw. włoskie przy domu
oraz coś koło 50m dojazdu do domu obsadzone białym zwykłym. Istne
szaleństwo zapachów przez otwarte okna wpada nawet do domu. Szkoda, że już
przekwitają :-(((
Za to różaneczniki właśnie rozkwitły. Mam 5 - 3 fioletowe katawbijskie,
kremowy i biały. Przynajmniej oczy można nadal dzieki nim paść do syta.
No i - posadziłam osobiście 50 dalii.

--
XL

1 Maja w ogrodzie