Oliwa z oliwek i ocet winny.

1. Data: 2008-01-06 20:08:37

Temat: Oliwa z oliwek i ocet winny.
Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dostałem jakiś czas temu oliwę z oliwek i ocet winny firmy FATTORIE
GIACOBAZZI. Oliwa i ocet były świetne. Czy można kupić gdzieś produkty tej
firmy w Polsce (najlepiej w Krakowie).

I jeszcze:
Jaką/Jakiej firmy oliwę z oliwek i ocet winny możecie polecić z dostępnych w
polskich sklepach?
To tak na wypadek gdyby nie udało się mi kupić tamtej :)

Pozdr,
Mariusz

2. Data: 2008-01-06 20:53:42

Temat: Re: Oliwa z oliwek i ocet winny.
Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
Witaj,

przejdź się do Almy, tam mają stosunkowo duży wybór.

Pozdrawiam

Kaja

3. Data: 2008-01-07 02:45:32

Od: "monika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaką/Jakiej firmy oliwę z oliwek i ocet winny możecie polecić z dostępnych w
> polskich sklepach?

Najważniejsze żeby na etykiecie był napis: "olio extra vergine", czyli oliwa
dziewicza z pierwszego tłoczenia... chyba ze chcesz nabyć inny rodzaj, na
przykład do smażenia wystarczy "olio di olive"

4. Data: 2008-01-07 09:45:11

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana Kinga <k...@g...pl> napisał(a):
> Witaj,
>
> przejdź się do Almy, tam mają stosunkowo duży wybór.

Bardziej mam problem osla :) tzn. co wybrac z "stosunkowo duży wybór"-u.

> Pozdrawiam
>
> Kaja

Pozdr,
Mariusz

5. Data: 2008-01-07 16:00:28

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kajetana Kinga <k...@g...pl> napisał(a):

> Bardziej mam problem osla :) tzn. co wybrac z "stosunkowo duży wybór"-u.

Takie produced i rozlaned in Italy. A tylko naklejka na tym polska :)
A tak na serio wszystko di Modena będzie dobre, czyli i olej i ocet,
przywiozłam sobie aceto balsamico di Modena i smak dobry, a wcale nie jest
to najwyższa półka, być może najtańsze ocety tam to lepszy smak niż te
drogie u nas.

Teraz używam tej
http://www.alma24.pl/produkty/produkt.do?search=oliw
a&marksSearch=&page=3&productId=519256
Bo przyznam szczerze produkowana i rozlewana we Włoszech, a miała cenę
promocyjną :)

A wcześniej taką w opakowaniu 0.75 l całą w złotym opakowaniu tzw. złotku,
zdarłam to całe bo myślałam że trzeba i została mi zielona butelka :)
dlatego Ci nie powiem jak się nazywała. Też z Almy.
Ale, uwaga pod koniec używania zrobił się taki mętny osad i nie wiem czy to
normalne czy to niedobrze.

Aceto balsamico de Modena prego signore:
http://www.alma24.pl/produkty/produkt.do?search=ocet
&marksSearch=&productId=88983

I smacznego życzę :)

Kaja

6. Data: 2008-01-08 05:52:25

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana Kinga <k...@g...pl> napisał(a):
:
:
> Aceto balsamico de Modena prego signore:
> [...]

Grazie, signorina (signora).

/Mariusz

ryż do risotto
co zamiast jajka do panierki ??
MIESOPUST
mule z niespodzianka
Bizkfity ;) (Biscuits - USA). Baking powder.