mule z niespodzianka

1. Data: 2008-01-05 21:22:57

Temat: mule z niespodzianka
Od: "MaLeK" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupilem dzis w Auchanie paczke muli . Zdziwilem sie bo zawsze byly z
Holandii , a dzis przywiezli z Francji. Ale coz , wygladaly lepiej ,
mniejsze czystsze wiec kupilem paczke 1.5 kg. Po przyzadzeniu ich jak nalezy
podczas konsumpcji zauwazylem ze jakby bardziej zapiaszczone , bo zgrzytaja
pod zebami. Jednak przy ostatnich muszlach pogrzebalem w srodku i .. To nie
byl piach . To byly jakby male krabiki. Mialy skorupki wielkosci glowki od
szpilki , maciupkie odnuza i szczypczyki. Co to u licha bylo ?? Czy to
normalne ? Zjadlem juz tony muli i nie widzialem zeby w muszli siedzial
pasozyt. Wie ktos cos na ten temat ?

--
MaLeK

2. Data: 2008-01-05 22:32:22

Temat: Re: mule z niespodzianka
Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaLeK" <o...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> licha bylo ?? Czy to normalne ? Zjadlem juz tony muli i nie widzialem zeby
> w muszli siedzial pasozyt. Wie ktos cos na ten temat ?

Też nie wiem co to, ale z takowymi się też spotkałam w mulach przywiezionych
z Niemiec...
i również mi to na krabiki wyglądało (wspomniałam zresztą kiedyś o tym na
grupie).
Nadal żyję ;-)
Akna

3. Data: 2008-01-05 22:56:10

Od: "Tadam" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaLeK" <o...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Kupilem dzis w Auchanie paczke muli . Zdziwilem sie bo zawsze byly z

Pomijając te diabelki w srodku, pochwal sie jak robisz mule:)

4. Data: 2008-01-05 23:11:30

Od: "MaLeK" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadam" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "MaLeK" <o...@v...pl> napisał w wiadomości
> Pomijając te diabelki w srodku, pochwal sie jak robisz mule:)

oliwa z oliwek , zeszklic cebule i papryke ( ja stosuje peperoncino ) potem
wrzucam sparzone i pociete 2 pomidorki ) podduszam potem butla wina i
wrzucam muszle. Po ok. 5 - 7 minutach sporzywam.

--
MaLeK

5. Data: 2008-01-05 23:20:58

Od: "Tadam" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oliwa z oliwek , zeszklic cebule i papryke ( ja stosuje peperoncino )
> potem wrzucam sparzone i pociete 2 pomidorki ) podduszam potem butla wina
> i wrzucam muszle. Po ok. 5 - 7 minutach sporzywam.

a czosnek pasuje do muli?

6. Data: 2008-01-05 23:27:52

Od: "MaLeK" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "MaLeK" <o...@v...pl> napisał w wiadomości
> a czosnek pasuje do muli?

sorry :) 2 zabki szatkuje razem z cebula

--
MaLeK

7. Data: 2008-01-06 03:13:58

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostrygi też muszą coś jeść.

8. Data: 2008-01-06 06:59:36

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potem wrzucam sparzone i pociete 2 pomidorki ) podduszam potem butla wina
> i wrzucam muszle. Po ok. 5 - 7 minutach sporzywam.

znacznie lepiej smakuje kiedy się spożywa :)
az

9. Data: 2008-01-07 05:05:46

Od: "jur@s" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> oliwa z oliwek , zeszklic cebule i papryke ( ja stosuje peperoncino )
> potem wrzucam sparzone i pociete 2 pomidorki ) podduszam potem butla wina
Jakie wino ?

10. Data: 2008-01-08 15:56:58

Od: "jur@s" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie do tego wino moze ktos dopisze -:)))
juras

Bizkfity ;) (Biscuits - USA). Baking powder.
Co na obiad?
mieszadło do Alaski
Numery identyfikacyjne ferm i partii drukowane na jajkach
Kuchenka indukcyjna+aluminium