mieszadło do Alaski

1. Data: 2008-01-05 11:48:25

Temat: mieszadło do Alaski
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W końcu sobie wykrakałam. Pilnowałam jak oka w głowie, bo zginie. No i
zgineło, zapadło sie pod ziemię. Wie ktoś przypadkiem, gdzie mogę takie
zdobyć?W Macro, gdzie kupowałam nie ma szans zamówić 1 szt. Serwisu w
Polsce podobno nie mają
--

Gosia

2. Data: 2008-01-05 11:55:44

Temat: Re: mieszadło do Alaski
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
>zgineło, zapadło sie pod ziemię. Wie ktoś przypadkiem, gdzie mogę takie
>zdobyć?W Macro, gdzie kupowałam nie ma szans zamówić 1 szt. Serwisu w

Nie wiem jakim cudem, ale to babska magia...
Allegro lub serwis ze sklepu.

3. Data: 2008-01-06 00:14:22

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Jan 2008 12:55:44 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Nie wiem jakim cudem, ale to babska magia...
> Allegro lub serwis ze sklepu.

A gdyby była dobrze wychowana i miła, to bym jej mogła pomóc - cóż, po
czerwonym czajniku ani myślę.

4. Data: 2008-01-06 01:44:31

Od: "katarzyna ms" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> A gdyby była dobrze wychowana i miła, to bym jej mogła pomóc - cóż, po
> czerwonym czajniku ani myślę.<

wprawdzie nie wiem o co chodzi z czerwonym czajnikiem, ale i tak pokazujesz
staranne wychowanie i klase;-/

katarzyna

5. Data: 2008-01-06 11:06:49

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

katarzyna ms pisze:

> wprawdzie nie wiem o co chodzi z czerwonym czajnikiem, ale i tak pokazujesz
> staranne wychowanie i klase;-/

Daj spokój, Ikselka jest jedyna w swoim rodzaju;->Z czerwonym
czajnikiem, chodzi o to, że poczuła sie urazona moim brakiem
wdzięczności, za wyszukanie modeli. Nie warto chyba nawet wspominać, że
po prostu podała mi linka z wrzuconymi czajnikami w google;->
--

Gosia

6. Data: 2008-01-06 12:13:39

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Jan 2008 01:44:31 +0000 (UTC), katarzyna ms napisał(a):

> wprawdzie nie wiem o co chodzi z czerwonym czajnikiem, ale i tak pokazujesz
> staranne wychowanie i klase;-/
>
> katarzyna

Ważne, że zainteresowana wie, o co chodzi :-)
Jak widać - za mało(!) jej pomogłam, abym zasłużyła choćby na zwykłe
"dziękuję". A ja - nie kolekcjonuję podziękowań: jak ktoś wart, to po
prostu pomagam, a kiedy pomagam i spotykam się z lekceważeniem, to po
prostu pamiętam :-)

7. Data: 2008-01-06 12:22:50

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> "dziękuję". A ja - nie kolekcjonuję podziękowań: jak ktoś wart, to po
> prostu pomagam, a kiedy pomagam i spotykam się z lekceważeniem, to po

Ikselko, pamietaj do woli. Pamiętaj też, że to co piszesz świadczy o
Tobie. Pomyślmy, co można sądzić o osobie, która odzywa sie nie pytana.
tylko i wyłącznie, by wysyczeć swoją złość, frustrację, itd? Muszę Ci
powiedzieć, że sprawiłaś mi dużą frajdę swoim postem;->

Oczywiście EOT,

--

Gosia

8. Data: 2008-01-06 12:31:27

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Jan 2008 13:22:50 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> [...]
> tylko i wyłącznie, by wysyczeć swoją złość, frustrację, itd? Muszę Ci
> powiedzieć, że sprawiłaś mi dużą frajdę swoim postem;->

Czyli jesteśmy takie podobne :-D

9. Data: 2008-01-06 12:58:19

Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A gdyby była dobrze wychowana i miła, to bym jej mogła pomóc - cóż, po
> czerwonym czajniku ani myślę.

Popieram ;)

Numery identyfikacyjne ferm i partii drukowane na jajkach
Kuchenka indukcyjna+aluminium
Młynek do kawy - ręczny czy elektryczny?
ZGREDKA I ...
Gotować wódę w czajniku elektrycznym czy gazowym - odpowiedź