Młynek do kawy - ręczny czy elektryczny?

1. Data: 2008-01-04 14:25:12

Temat: Młynek do kawy - ręczny czy elektryczny?
Od: Pasibrzuch <J...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak się szczęśliwie stało iż w prezencie dostałem ekspres ciśnieniowy,
z czego nie ukrywam BARDZO jestem zadowolony :) Mam pytanie do kawoszy
(a w zasadzie pytania), szczególnie tych, którzy mają ekspresy
ciśnieniowe:

1. Czy używacie już gotowej, zmielonej kawy, czy może sami mielicie.
2. Mielicie w młynku ręcznym czy elektrycznym (jakim?).
3. Jakiej kawy używacie.

--
Pasibrzuch

2. Data: 2008-01-04 15:37:24

Temat: Re: Młynek do kawy - ręczny czy elektryczny
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 4, 3:25 pm, Pasibrzuch <J...@g...com> wrote:
> [...]
> ciśnieniowe:
>
> 1. Czy używacie już gotowej, zmielonej kawy, czy może sami mielicie.

Jak to już zmielonej? To jakieś zboczenie.

> 2. Mielicie w młynku ręcznym czy elektrycznym (jakim?).

Młynek musi być żarnowy czy ręcznie czy elektrycznie napędzany ma
mniejsze znaczenie.
Ważne żeby kawa nie była długo maltretowana w młynku.

> 3. Jakiej kawy używacie.

Na codzień Seagfredo (bo taka kupuje firma) a w domu Cafe Ritzzi (taka
włoska mieszanka).
Od święta i sobót coś wybieram w sklepach specjalistycznych.

--
ZZ@private

3. Data: 2008-01-04 15:47:20

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pasibrzuch <J...@g...com> wrote:
> 1. Czy używacie już gotowej, zmielonej kawy, czy może sami mielicie.
> 2. Mielicie w młynku ręcznym czy elektrycznym (jakim?).

żarnowy elektryczny - taki
http://www.amazon.co.uk/Dualit-Burr-Coffee-Grinder-7
5002/dp/B000094U5T

> 3. Jakiej kawy używacie

Illy

M.K.

4. Data: 2008-01-08 19:56:13

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Czy używacie już gotowej, zmielonej kawy, czy może sami mielicie.

Tak, i do tego jakiejś woseby :))
Nie istnieje cośtakiego jak już zmielona kawa.
Jest tylko dobra kawa ziarnista do zmielenia :))

2. Mielicie w młynku ręcznym czy elektrycznym (jakim?).

Zapomnij o młynku ręcznym. Miałem, i mimo tego że kawa jest dobra (chyba
najlepsza - ziarna sięmało grzeją) , to koszmarnie długo schodzi mielenie.

Kup dobry elektryczny młynek KONIECZNIE ŻARNOWY a nie udarowy

3. Jakiej kawy używacie.

Każdy ma inne gusta...

Lavazza Qualita Oro i Rosa, Idee, choć moim zdaniem najlepsze są dla mnie
kawy kupowane w dedykowanych sklepach (pożegnanie z afryką np.) - np.
brazylijska nisko palona.

MS

5. Data: 2008-01-08 22:40:05

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Pasibrzuch pisze:
> [...]
> 1. Czy używacie już gotowej, zmielonej kawy, czy może sami mielicie.
Rano, na szybko - Illy Moka (mielona)
> 2. Mielicie w młynku ręcznym czy elektrycznym (jakim?).
Na spokojnie - w ręcznym (sic).
> 3. Jakiej kawy używacie.
Entos Gold, Elephant (meksykańska), Illy
Pozdrawiam,
Ed.

--
Pisząc do mnie usuń zbędne słowo z adresu

6. Data: 2008-01-09 10:27:32

Od: "Góral Aleksandra" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mielimy mlynkiem recznym. bo to jest zdrowsze. a kawa jest smaczniejsza
Użytkownik "Pasibrzuch" <J...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

ZGREDKA I ...
Gotować wódę w czajniku elektrycznym czy gazowym - odpowiedź
Re: gdy wybije północ
Dlaczego forma rdzewieje?
Boczek rolowany