Oliwka czy krem

1. Data: 2002-11-12 10:35:24

Temat: Oliwka czy krem
Od: "Kaszmir" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
zastanawiam sie czy mozna do twarzy uzywac oliwki(np Johnson&Johnson) czy
tylko i wylacznie krem,
kilka razy sprobowalem oliwke na twarz i dosyc dobrze sie nawilzyla skora, z
tym ,ze blyszczala sie jak natluszczona patelnia

Kaszmir

1. Data: 2002-11-12 10:52:05

Temat: Re: Oliwka czy krem
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszmir" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kilka razy sprobowalem oliwke na twarz i dosyc dobrze sie nawilzyla skora,
> tym ,ze blyszczala sie jak natluszczona patelnia

To uzywaj oliwki tak jak do ciala. Na mokra skore. Zmocz woda potem odrobine
oliwki na mokre rece i wetrzyj
Nie wycieraj buzi tylko ja osusz recznikiem delikatnie.
Kropelka

1. Data: 2002-11-12 11:45:50

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> To uzywaj oliwki tak jak do ciala. Na mokra skore. Zmocz woda potem
odrobine
> oliwki na mokre rece i wetrzyj

tzn. ze oliwka lepiej/szybciej sie wchlania na mokra skore?

mag.

1. Data: 2002-11-12 12:16:40

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:aqqpll$g4e$1@news.gazeta.pl...
> tzn. ze oliwka lepiej/szybciej sie wchlania na mokra skore?
>

> mag.

Ja tylko tak ją stosuje.
Jeszcze jak stoje w wannie taka mokra to oliwke rozprowadzam po ciele, potem
najlepiej jest żeby ona sama wchłoneła, ale czasu na to nie mam i goluśka
latać po mieszkaniu nie mogę, więc opatulam się ręcznikiem lub szlafrokiem
(takim frotte) i efekt jest super, skóra nawilżona i taka mięciuśka.
Asia

1. Data: 2002-11-12 13:54:44

Od: "Kaszmir" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odrobine
> oliwki na mokre rece i wetrzyj
> Nie wycieraj buzi tylko ja osusz recznikiem delikatnie.

dzieki za odpowiedz,
pytalem sie bo nie bylem pewien czy tak wogole mozna uzywac takiej oliwki do
twarzy, bo zauwazylem, ze moja twarz najlepiej wyglada wlasnie po oliwce,
kilka osob mowilo mi, ze to tylko dla niemowlakow do ich pup ;-)
mam jeszcze pytanko, w stanach widzialem oliwki J&J z witamina E i chyba A,
a u nas jakos tego nie widze, czy jesli takie znajde to warto ich uzywac czy
lepiej takie radycyjne, standardowe bez zadnych dodatkow? Dzieki za
odpowiedz i pozdrawiam.

Kaszmir

1. Data: 2002-11-12 14:02:23

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odrobine
>
> tzn. ze oliwka lepiej/szybciej sie wchlania na mokra skore?

Oczywiscie
Na sucha skore bedziesz naoliwkowana czyli taka calkiem tlusta. Oliwka moze
troche sie wchlonie ale jak po tym zalozyc ubranie (jesli na cale cialo)
albo wyjsc na ulice (jesli na buzie)?
Tak wiec oliwka TYLKO i wylacznie na mokra skore.
Wyprobuj a zobaczysz roznice:-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-12 14:11:30

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" <k...@n...serwery.pl> wrote in message
> Tak wiec oliwka TYLKO i wylacznie na mokra skore.
> Wyprobuj a zobaczysz roznice:-)

Napewno bedzie roznica,ale nie az tak duza;
ponadto lepiej smarowac sie wieczorem,wtedy
to swiecenie i lekki dyskomfort mozna jakos
przetrzymac..

Adrianna

1. Data: 2002-11-12 14:17:49

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adrianna" wrote:

> "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> wrote in message
>
> Napewno bedzie roznica,ale nie az tak duza;
> ponadto lepiej smarowac sie wieczorem,wtedy
> to swiecenie i lekki dyskomfort mozna jakos
> przetrzymac..

Róznica jest ogromna,
zaden balsam nie nawilza tak jak oliwka,
skóra jest milutka w dotyku.
Ja uzywam J&J w żelu, własnie po kąpieli na mokre ciało, po jakis 10
minutach wycieram sie dopiero, a potem w koszulke. Skóra sie nei swieci
tylko delikatnie błyszczy, zadnego dyskomfortu w postaci klejenia sie nie
ma.
I pamietam, ze po pierwszym jej uzyciu - róznica naprawde była spora.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-12 14:24:15

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> wrote in message
>
> Napewno bedzie roznica,ale nie az tak duza;
> ponadto lepiej smarowac sie wieczorem,wtedy
> to swiecenie i lekki dyskomfort mozna jakos
> przetrzymac..

Ale jakie blyszczenie sie? I jaki dyskonfort????
Skora obsolutnie sie nie swieci w zaden sposob. A ja (moja mama siostra i
wszyscy ktorym to polecilam i ktorzy to znali wczesniej) oczuwaja KOMFORT z
dosklnale nawilzonej i mieciutkiej skory.
Nie widze potrzeby robienia tego na noc
Po prostu po kapieli na mokra skore oliwkujesz sie i najlepiej zawijasz w
recznik ew. osuszasz sie recznikiem (nie wycierasz tylko dotykasz recznikiem
ciala delikatnie).
Kropelka

1. Data: 2002-11-12 14:26:38

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> minutach wycieram sie dopiero, a potem w koszulke. Skóra sie nei swieci
> tylko delikatnie błyszczy, zadnego dyskomfortu w postaci klejenia sie nie

Ja tez stosuje w zelu J&J na mokre cialo,ale pomimo tego
jest dyskomfort,czuje lepkosc,tak wiec nie widze az tak
kolosalnej roznicy uzywania /na mokro,czy na sucho/,jest
ale minimalna,oczywiscie wg mnie.
Z kolei roznica pomiedzy balsamem a oliwka jest znaczna.

Adrianna

koszyk borówek - zdaję relację :)
Krem/masc na bilzny
[spam] Prezent dla całej rodziny - odnowa biologiczna, uroda!!!
kosmetyczka - zabiegi
lekka trwała przed czy po farbowaniu??