Oliwka w sprayu?

1. Data: 2004-02-01 12:43:42

Temat: Oliwka w sprayu?
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka raz jeszcze. Wypatrzyłam ostatnio w mojej Naturze oliwkę w sprayu
Johnsona, chyba nawet dwa zapachy były, znacie to? Ja sobie i tak kupiłam
normalną oliwkę, ale moją mamę ten spray kusi, no nie powiem, że mnie w
ogóle nie. To jest niby taka mgiełka z oliwki, nawet był testerek, można
sobie było na łapkę napsikać, co zrobiłam, no ale to i tak trudno
powiedzieć. Tymbardziej, że kosztowała chyba 19 zł, a wielkością jakoś nie
grzeszyła zabardzo, chociaż na pojemność nie spojrzałam.
Ciekawa jestem jakie to jest wydajne, w porównaniu do zwykłej oliwki, no i w
ogóle, jak ktoś to zna to będę wdzięczna za opinie.
Maga

1. Data: 2004-02-01 13:30:27

Temat: Re: Oliwka w sprayu?
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości
> [...]
i w
> ogóle, jak ktoś to zna to będę wdzięczna za opinie.

a moze kupic ta w spray'u a po wykonczeniu napelnic znowu (o ile sie da)
no i o ile spray zda egzamin

Kamila

1. Data: 2004-02-01 13:39:20

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości

> a moze kupic ta w spray'u a po wykonczeniu napelnic znowu (o ile sie
da)
> no i o ile spray zda egzamin
>

> Kamila

No, całkiem niezły pomysł, niestety nie spojrzałam czy by się dało to znowu
napełnić. Zobaczymy, może jednak ktoś tego używał?
Maga

1. Data: 2004-02-02 07:55:33

Od: "Agatka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Halo, halo....

ja uzywalam i przyznam szczerze, byla beznadziejna......
strasznie dlugo sie wchlaniala, a potem mialam wrazenie, ze moja skora byla
dziwnie tlusta....

nie polecam

1. Data: 2004-02-16 12:16:42

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ja uzywalam i przyznam szczerze, byla beznadziejna......
> strasznie dlugo sie wchlaniala, a potem mialam wrazenie, ze moja skora

Zgadzam się, osobiście nie kupuję oliwki w spray'u jeśli w składzie jest
gliceryna. Wtedy te oliwki są straszecznie tłuste i zostawiają długo taki
film na skórze

Piernix

Sprawdzony sposób na kasę w internecie
- sprawdź i ty, zapisz się i poklikaj na linki, a pieniążki
same zbierają się na twoim koncie. Jeśli nie będziesz zadowolony
zawsze możesz zlikwidować to konto. Zapraszamy!
http://www.centrumreklamy.com/index.php?refid=3291

1. Data: 2004-02-16 12:43:47

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piernix" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zgadzam się, osobiście nie kupuję oliwki w spray'u jeśli w składzie jest
> gliceryna. Wtedy te oliwki są straszecznie tłuste i zostawiają długo taki
> film na skórze

Hm... a co ma gliceryna do tlustosci?
Joasia

Tonik Niwea Young
pollena eva
Perfumy na allegro
coś dobrogo do cery tłustej ze skłonnością do krost-prośba
Cotygodniowe przypomnienie FAQ