Olkuszanki

1. Data: 2011-10-17 17:07:58

Temat: Olkuszanki
Od: AgaK22 <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam dawno nie odwiedzałam naszej grupy ale ponawiam pytanie czy są w
śród nas panie z Olkusza i okolic chętne na spotkania robótko-we przy
herbatce? Może się spiszemy?

2. Data: 2011-10-17 21:42:50

Temat: Re: Olkuszanki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Oct 2011 10:07:58 -0700 (PDT), AgaK22 napisał(a):

> Witam dawno nie odwiedzałam naszej grupy ale ponawiam pytanie czy są w
> śród nas panie z Olkusza i okolic chętne na spotkania robótko-we przy
> herbatce? Może się spiszemy?

Spis powszechny już był...
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Strona z robótkami mojej żony
Katowice-spotkanie
Pilnie szukam maszyny dziewiarskiej BROTHER
Do czego toto?
Wrześniowe spotkanie robótkowe w Krakowie