Omdlenia-pomocy!

1. Data: 2000-06-13 06:44:31

Temat: Omdlenia-pomocy!
Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra mdleje. Ma 24 lata. Zdarzylo sie to juz 2 krotnie w Kosciele
(duszno i stojaco). Potem towarzyszyly jej mdlosci, bole miesni i glowy.
Ma niski poziom cukru, zazywa jod na tarczyce oraz Revalid na wlosy-nie wiem
czy to ma jakis wplyw.
Prosze poraddzie cos.
Krzysiek
u...@k...net.pl

2. Data: 2000-06-15 12:44:41

Temat: Re: Omdlenia-pomocy!
Od: "Cind Y216" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof <u...@k...net.pl>
> [...]
glowy.
> Ma niski poziom cukru, zazywa jod na tarczyce oraz Revalid na

Poradzi jej naurolog, do ktorego powinniscie sie udac.
W najlepszym przypadku moze to byc "side effect", ktoregos z lekow w
najgorszym... padaczka.

Jakub Rozanski
m...@p...onet.pl

3. Data: 2000-06-20 08:18:10

Temat: Odp: Omdlenia-pomocy!
Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cind Y216 <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
>
> Poradzi jej naurolog, do ktorego powinniscie sie udac.
> W najlepszym przypadku moze to byc "side effect", ktoregos z lekow w

Chlopie, nie szarzuj ;-) To, ze 24 letnia laska poczula sie dwa razy slabo w
Kosciele, nie musi o niczym swiadczyc. Moze o tym, ze powinna na co dzien
wiecej sie ruszac, a w Kosciele szukac miejsc siedzacych... Przy okazji
zwracam uwage na hipoglikemie w wywiadzie...Wizyta u neurologa - czemu
nie... lepiej dmuchac na zimne...

pzdr
Ender

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

okres???
malo zelaza
Re: Chlorowanie wody
Re: Szukam osób do testowania nowego wynalazku.
Nieśmiałość u dzieci.