On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

131. Data: 2004-09-25 19:29:21

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cj0urg$nvt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> tak?? jaki, bo nie wiem??

Może go po prostu nie masz
Ania >:-)<-<
gg 1355764

132. Data: 2004-09-25 20:53:21

Od: Sebastian Pasikowski <p...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

>No, od kilku lat, na papierze. Bardziej mnie interesuje teraz Twoja :]

Asz; jakiż to papier może być _dowodem inteligencji_ ?

--
psikus[<at>]chrome[<dot>]pl

133. Data: 2004-09-25 21:20:16

Od: Sebastian Pasikowski <p...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roch Dz. napisał(a):

>nigdy nie bedzie rownouprawnienia,
>chyba ze wszystkie kobiety dokleja sobie penisy lub mezczyzni je sobie utna

Ałaa, ranyyy...
Jestem przeciw równouprawnieniu..., tak, stanowczo przeciw!

--
psikus[<at>]chrome[<dot>]pl

134. Data: 2004-09-26 10:38:45

Od: "idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ojoj, jakas ty madra,
> nie no, oskara dla ciebie

Za najlepszą reżyserię ?

Monika

135. Data: 2004-09-26 10:41:37

Od: "idio," <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zapytaj znajomych mensiarzy, co to jest Nagroda Nobla.

No, co Ty Margola, ona jest taka mądra, że doskonale wie, że plecie głupoty i
WCALE nie daje się prowokować tylko nas wkręca :D
Tylko robi to tak niezauważalnie - to jest sztuka, grać taką idiotkę :D

Monika

136. Data: 2004-09-26 10:43:49

Od: "idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ty jestes az tak glupia, ze nie widzisz ze ja sobie jaja z was wszystkich
> robie

Ty, geniuszko, on już raz powiedział, że jest facetem :D Nie zauważyłaś ?? Twój
niesamowity umysł i tempo jego pracy, w zrozumieniu tego co czytasz też ci
przeszkadza?

:D

Monika

137. Data: 2004-09-26 10:49:09

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik idiom napisał:

> Za najlepszą reżyserię ?

Raczej za obsadę ;)

Eulalka

138. Data: 2004-09-26 12:29:53

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roch Dz. wrote:

> Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> widac go masz, skoro uwazasz sie za taka madra,

Przepraszam, czy ja wyciągam prawidłowe wnioski? Bo mi wyszło, że mądrość
siedzi w penisie. Hmm...

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

139. Data: 2004-09-26 12:44:18

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka wrote:

> MOLNARka ... gdzie się tacy chowają ?

W męskich akademikach na "innych wydziałach" i kombinują, jak tu nie
zapłacić, jak się nie chciało wymeldować na wakacje;-)

140. Data: 2004-09-26 17:57:17

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Pasikowski" <p...@s...interia.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.clbo3o.rcf.pasikowski@witcomp.pldomaine

> Ałaa, ranyyy...
> Jestem przeciw równouprawnieniu..., tak, stanowczo przeciw!

Spoko stary, niech tak dalej walczą o to równouprawnienie, a możemy spać
spokojnie ;)

Pozdrawiam
Andrzej

odpowiedzialność (długie)