On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

1. Data: 2004-09-23 08:36:55

Temat: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: "Jomi" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem z facetem 2,5 roku. Razem mieszkamy 6 miesiecy. Ostatnio nie uklada nam
sie zbyt dobrze-w tym momencie mamy "program naprawczy":) Nawiazujac do
tematu.... w ciagu ostatnich 2,5 miesiaca kochalismy sie 2 razy (ostatnio 1,5
miasiaca temu). On ma bardzo duzo pracy-rozumiem to i czekam. Jednoczesnie w
lozku sama podejmuje inicjatywe, ale jestem odrzucana. Powiedzcie mi czy ze mna
jest cos nie tak bo za bardzo, za duzo chce seksu i nie potrafie uszanowac tego
ze ktos nie ma na to sil?? Jak ja mam sobie z tym poradzic?? Tylko nie piszcie
mi o wibratorach:)))
p.s.
rozmawialam z Nim na temat innej kobiety w jego zyciu-uspokajal mnie ze nie ma
takowej

2. Data: 2004-09-24 08:53:35

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jomi" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> rozmawialam z Nim na temat innej kobiety w jego zyciu-uspokajal mnie ze
> nie ma
> takowej

Sądzisz, że by się przyznał, zapytany? ;)

--
pozdrawiam, misiczka

"Mężczyźni wolą kobiety ładne niż mądre,
ponieważ łatwiej im przychodzi patrzenie niż myślenie"
Stanisław Jerzy Lec
http://misiczka.com

3. Data: 2004-09-24 09:18:26

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jomi" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> rozmawialam z Nim na temat innej kobiety w jego zyciu-uspokajal mnie ze
nie ma
> takowej

Hmmm... nie sądzę, by się przyznał, nawet gdyby było inaczej... Sama
doświadczyłam klnięcia się na wszystkie świętości, gdy ja byłam na 100%
pewna

ale to nie musi być to...

A jak było wcześniej? Znałam przypadek, gdzie facet rzeczywiście miał takie
niewielkie potrzeby - partnerka miała większe i po niedługim czasie się
rozstali.

A może rzeczywiście jest przepracowany - jeśli to jest przyczyną, a z
jakichś powodów pracować nie może ani trochę mniej, to nie pozostaje Ci nic
innego jak wibrator albo kochanek ;) Więc może lepiej pomyśleć, z czego
materialnego chcielibyście zrezygnować po to, by Twój TZ nie musiał tyle
pracować i mógł sobie pozwolić przynajmniej na weekendowe leniuchowanie
(połaczone z weekendowym "łóżkowaniem" ;) )

pozdr

Monika

4. Data: 2004-09-24 09:24:26

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi o wibratorach:)))
> p.s.
> rozmawialam z Nim na temat innej kobiety w jego zyciu-uspokajal mnie ze

Proponuję zadać to pytanie na grupie pl.soc.seks. Tam jeszcze szybciej
uzyskasz odpowiedzi.
IMO to nie jest normalne. Tydzień bez pożądania jeszcze zrozumiem, ale mimo
ciężkiej pracy, aby go nie było aż 1,5 miesiąca???

Raczej rozładowuje się gdzie indziej...
Przecież na Twoje pytanie o inną i tak od razu nie odpowiedziałby, że ją ma.
Griszczuk

5. Data: 2004-09-24 09:27:51

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jomi" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jestem z facetem 2,5 roku. Razem mieszkamy 6 miesiecy. Ostatnio nie uklada
nam

moze nie jest pewien czy Cie kocha??
bo osobiscie watpie ze jest tak ciagle zmeczony i przez to tak ciagle Cie
odrzruca
moze powinnas sprobowac przeprowadzic z nim rozmowe, a jak bedzie jej
unikac, to cos przed Toba jednak ukrywa (moze ma kochanke albo przestal Cie
kochac)

rd

6. Data: 2004-09-24 10:21:26

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> moze nie jest pewien czy Cie kocha??

Mężczyzna tylko wtedy sypia z kobietą, gdy jest pewien, że ją kocha??

Gdyby tak było, ludzkość by wyginęła :D

pozdr

Monika

7. Data: 2004-09-24 10:22:05

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Mężczyzna tylko wtedy sypia z kobietą, gdy jest pewien, że ją kocha??
>
> Gdyby tak było, ludzkość by wyginęła :D

Jak to? To oni mogą bez miłości? A my? To niesprawiedliwe!

Margola Wstrząśnięta

8. Data: 2004-09-24 10:35:14

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Sep 2004 12:22:05 +0200, "Margola Sularczyk"
<margola@won_spamie.ruczaj.pl> pisze:

>Jak to? To oni mogą bez miłości? A my? To niesprawiedliwe!

>Margola Wstrząśnięta

Oplułem sobie monitor. Ostrzegaj proszę, kiedy wstukujesz takie
znakomite żarty, dobrze?

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

9. Data: 2004-09-24 10:36:08

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:cj0shc$c7k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jak to? To oni mogą bez miłości? A my? To niesprawiedliwe!

I to jest właśnie podstawowy powód, dla którego jestem za równouprawnieniem
:D

Monika Niezmieszana ;)

10. Data: 2004-09-24 10:39:29

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak to? To oni mogą bez miłości? A my? To niesprawiedliwe!

Buahahaha! Trza się przymusić :D

Griszczuk

odpowiedzialność (długie)
Jak się zachować ?