On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

11. Data: 2004-09-24 10:55:37

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cj0sch$2f6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Mężczyzna tylko wtedy sypia z kobietą, gdy jest pewien, że ją kocha??
>
> Gdyby tak było, ludzkość by wyginęła :D

pomysl, blagam Cie

12. Data: 2004-09-24 10:56:01

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:cj0shc$c7k$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak to? To oni mogą bez miłości? A my? To niesprawiedliwe!

a kto Ci zabrania?

13. Data: 2004-09-24 10:58:28

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
> wiadomości news:cj0shc$c7k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> I to jest właśnie podstawowy powód, dla którego jestem za
równouprawnieniem
> :D

nigdy nie bedzie rownouprawnienia,
chyba ze wszystkie kobiety dokleja sobie penisy lub mezczyzni je sobie utna

14. Data: 2004-09-24 10:59:55

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 12:58:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Roch Dz.* skreślił te oto słowa:

> nigdy nie bedzie rownouprawnienia,
> chyba ze wszystkie kobiety dokleja sobie penisy lub mezczyzni je sobie utna

Serio równouprawnienie zalezy od /nie/posiadania penisa czy po prostu nie
wiesz co oznacza to słowo? ;]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

15. Data: 2004-09-24 11:01:36

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> Ewidentnie masz jakis problem z penisami.

tak?? jaki, bo nie wiem??

16. Data: 2004-09-24 11:01:48

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 13:02:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Eulalka* skreślił te oto słowa:

> Ewidentnie masz jakis problem z penisami.

To oczywiste - nie ma go :] A reszte to już Freud przelała na papier ;]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

ps. a ja gUpia nie wierzylam, jak mówili ze RD jest taka zabawna ;]

17. Data: 2004-09-24 11:02:55

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dz. napisał:

> nigdy nie bedzie rownouprawnienia,
> chyba ze wszystkie kobiety dokleja sobie penisy lub mezczyzni je sobie utna

Ewidentnie masz jakis problem z penisami.

Eulalka

18. Data: 2004-09-24 11:05:08

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał

> pomysl, blagam Cie

Znasz Ty się na żartach ?

Pozdrawiam
MOLNARka ... chyba ciężko się żyje bez poczucia humoru

19. Data: 2004-09-24 11:07:53

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> To oczywiste - nie ma go :]

Faktycznie, to wiele wyjaśnia ;)

Eulalka

20. Data: 2004-09-24 11:08:55

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie, to wiele wyjaśnia ;)

widac go masz, skoro uwazasz sie za taka madra,
a to chyba oczywiste ze gdybys byla choc troche madra nie odpowiadalabys na
moje zaczepki, ale coz, widac nie jestes

odpowiedzialność (długie)
Jak się zachować ?
Test programu AnoMail
pytanie do mężatek c.d.