Oparzenie NaOH

1. Data: 2007-12-01 19:18:46

Temat: Oparzenie NaOH
Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim witam wszystkich, jako nowy na grupie.
Wczoraj przeoczyłem ziarenko "krecika" na wierzchu dłoni... Powstała
brązowa plamka, zaogniona dookoła. Zaognienie już zeszło, ale plamka
pozostała.
Czy coś z nią można zrobić, czy czekać cierpliwie aż wszystko samo się
wygoi?

T. D.

2. Data: 2007-12-02 10:21:49

Temat: Re: Oparzenie NaOH
Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozostała.
> Czy coś z nią można zrobić, czy czekać cierpliwie aż wszystko samo się

Wygoi się samo.

Tapta

3. Data: 2007-12-02 11:30:40

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wygoi się samo.

To tak jak myślałem, dziękuję. Tylko że takie rzeczy lubią się długo
syfić... :(

T. D.

4. Data: 2007-12-02 14:05:54

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Dryjanski" <

> To tak jak myślałem, dziękuję. Tylko że takie rzeczy lubią się długo
> syfić... :(

Wtedy potraktuj się jak psa: ""Jeśli tylko spostrzeżesz ranę, wytnij
nożyczkami włosy wokół jej brzegów, aż do samej skóry. Przemyj dokładnie to
miejsce silnym, ciepłym roztworem siarczanu magnezu" a zagoi się bez blizny.

Albo jak człowieka: :"In 1618 a farmer at Epsom in England attempted
to give his cows water, but they refused to drink it to due its sour/bitter
taste. However the farmer
noticed that the water seemed to heal scratches and rashes. The fame of
Epsom salts then began to spread."

(Epsom salt to siarczan magnezu)
S*

5. Data: 2007-12-02 20:48:55

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nożyczkami włosy wokół jej brzegów, aż do samej skóry. Przemyj dokładnie
> miejsce silnym, ciepłym roztworem siarczanu magnezu" a zagoi się bez

Nie znalazłem w Internecie potwierdzenia skuteczności użycia siarczanu
magnezu w ten sposób...
Owszem, gdybym chciał się przeczyścić, to co innego. Ale nie chcę. :)

T. D.

6. Data: 2007-12-03 08:11:46

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> napisał w
wiadomości news:fiv5p6$hr8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> magnezu w ten sposób...
> Owszem, gdybym chciał się przeczyścić, to co innego. Ale nie chcę. :)

Oba cytaty są z Internetu.
W Polsce wiedzą o tym tylko weterynarze. Ale są już pierwsi lekarze.
JaMyszka napisała: "Rozmawiałam z człowiekiem będącym po czyszczeniu zatok i
tak się zgadaliśmy na temat blizn i ran.
Powiedział mi, że lekarze powiedzieli mu o takim środku, ale nie dali
recepty. On sam jeszcze go nie wykupił."
S*

7. Data: 2007-12-03 16:32:28

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Białek" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Powiedział mi, że lekarze powiedzieli mu o takim środku, ale nie dali
> recepty. On sam jeszcze go nie wykupił."

OKi, dzięki. :)

T. D.

Toksoplazmoza w ciąży a kontakt z końmi.
gorset jewetta
Potworne chrapanie
Moczenie - alarm wybudzeniowy?
Po badaniu RTG - prośba o fachową pomoc