Operacja kosci jarzmowej

1. Data: 2003-02-13 13:48:37

Temat: Operacja kosci jarzmowej
Od: Andrzej Drzewiecki <f...@f...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .

Mial juz ktos doswiadczenie z nastawieniem kosci jarzmowej na poprawna
pozycje wraz z wyrownaniem do kosci sciany oczodolu ?

mam miec taka operacje na dniach , a nie wiem jak sie mam do tego
nastawic, czy to cos naprawde powarznego czy tylko rutynowy zabieg dla
chirurgow szczekowych ?

Wiem ze operacja jest pod pelnym znieczuleniem i z nacieciem policzka.

NIe wiem ile taka operacja trwa i jak wielkie slady (blizny) zostawia
No i jak sie pacjet czuje / wyglada zaraz po operacji

prosilbym o jakies informacje

--
Andrzej Drzewiecki
f...@f...gliwice.pl