Immunologia.

1. Data: 2003-02-13 11:38:10

Temat: Immunologia.
Od: d...@o...pl (Daria) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy jest ktos na liscie, kto zajmuje sie immunologia? Interesuje mnie
sieci immunologiczne.
Prosilabym o jakies tytuly podrecznikow, witryny internetowe, lub
artykuly (najlepiej w wersji elektronicznej).
Dziekuje.

Serdecznie pozdrawiam - Daria.

www.informator-onis.w.pl

2. Data: 2003-02-13 21:32:29

Temat: Re: Immunologia.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prosilabym o jakies tytuly podrecznikow, witryny internetowe, lub
> artykuly (najlepiej w wersji elektronicznej).

Witaj "NOWA"
Przeczytałem Twój debiut i
serdeczn Cię witam.

Pierwszy raz stwierdziłaś, że interesujeszsię bio-informatyką.
W sumie nie wiem o co Ci konkretnie chodzi.
Jezeli chodzi o immunologię, odpornoś organizmu, to trochę wiedzy na ten temat
mam, głównie praktycznej tzn. wykorzystanie pewnych substancji naturalnego
pochodzenia stymulujących działanie układu immunologicznego.
Jeżeli sprecyzujesz bardziej treść zapytania, czy problemu, to moze pomożemy.

Pozdrawiam
Kuba
j...@o...pl

Nowa na liscie.
tomograf komputerowy
Rozpoznanie: Carcinoma urotheliale (6 2; pT1)
dermatolog poszukiwany
dalacin C - jak długo?