Opieka nad Dzieckiem - Poznań.

1. Data: 2009-07-15 01:56:53

Temat: Opieka nad Dzieckiem - Poznań.
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocham dzieci, zwierzęta i kwiaty. Nie mam nałogów. Jestem osobą pogodną,
cierpliwą, opiekuńczą, z poczuciem humoru, pomysłową, energiczną,
odpowiedzialną, sumienną, obowiązkową i konsekwentną w działaniu. Mam 32
lata. Najchętniej zaopiekuję się Dzieckiem w wieku pow. 2 lat, z okolicy
Rataj, Starołęki lub Wildy - w miejscu Jego zamieszkania. Kontakt:
m...@o...pl

2. Data: 2009-07-19 08:40:10

Temat: Re: Opieka nad Dzieckiem - Poznań.
Od: "Maciej" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpowiedzialną, sumienną, obowiązkową i konsekwentną w działaniu. Mam 32
> lata. Najchętniej zaopiekuję się Dzieckiem w wieku pow. 2 lat, z okolicy

Jesteś zajebista ;). Mam 34 lata (to powyżej 2). Nie będę sprawiał problemów
;).

Pozdrawiam.

3. Data: 2009-07-22 03:44:05

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej" <m...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Jesteś zajebista ;). Mam 34 lata (to powyżej 2). Nie będę sprawiał
> problemów ;).
>
> Pozdrawiam.

Idź na drzewo. Napisałam o opiece nad DZIECKIEM, a nie nad starcem z mózgiem
niemowlaka.

4. Data: 2009-07-22 08:35:31

Temat: Re: Opieka nad Dzieckiem - Pozna?.
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> Idź na drzewo.

Niezłe referencje, jak na kandydatke do opieki nad dzieckiem.

> Napisałam o opiece nad DZIECKIEM, a nie nad starcem z
> mózgiem niemowlaka.

Czyj mózg trzeba mieć, żeby nie wiedzieć, że na grupy się NIE SPAMUJE?

J.

5. Data: 2009-07-22 09:27:49

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Niezłe referencje, jak na kandydatke do opieki nad dzieckiem.

> Czyj mózg trzeba mieć, żeby nie wiedzieć, że na grupy się NIE SPAMUJE?

Czepiacie się. Ile razy pojawiają się posty w stylu "szukam opiekunki"?
Teraz dziewczyna sama się ogłasza (ta, zaraz napiszecie stos inwektyw na
jej temat) a Wy zamiast sprawdzić kto zacz psioczycie. A że nie zna
specyfiki grupy i "żartownego" kolegę spuściła z drzewa to nie jest nic
ani dziwnego ani szczególnego. Dogodzić Wam trudno...

Do Magdy: nie odpowiadaj na zaczepki - naprawdę nie warto. A na
przyszłość w temacie pisz [SPAM].

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

6. Data: 2009-07-22 11:45:21

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <m...@o...pl> napisał

> Idź na drzewo. Napisałam o opiece nad DZIECKIEM, a nie nad starcem z
> mózgiem niemowlaka.

Z takim poczuciem humoru nie nadajesz się :-P

7. Data: 2009-07-23 22:45:31

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ani dziwnego ani szczególnego. Dogodzić Wam trudno...
>
> Do Magdy: nie odpowiadaj na zaczepki - naprawdę nie warto. A na przyszłość
===================================

OO, widzę że Lemur mówi z sensem.
Już Cię lubię Człowieku ;)

8. Data: 2009-07-24 07:50:38

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda pisze:

> OO, widzę że Lemur mówi z sensem.

Mam takie momenty w życiu. Przez jego pozostałą część jestem kłótliwą,
czepliwą babą ;)

LL

9. Data: 2009-07-24 08:10:45

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> OO, widzę że Lemur mówi z sensem.
> Już Cię lubię Człowieku ;)

Lemur...z sensem...oplułam monitor!

10. Data: 2009-07-24 08:23:03

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> Lemur...z sensem...oplułam monitor!

Widzisz, lemonko, w prawdziwym świecie taka wypowiedź uchodzi za
sensowną. A Ty kiedy ostatnio żyłaś w realu? (Piątek! Piątek!)

LL

--

Stres i gorączka
Re: Pomóżcie - co to za gra