Re: Pomóżcie - co to za gra

1. Data: 2009-07-01 21:49:49

Temat: Re: Pomóżcie - co to za gra
Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:
> Czołem.
>
> Dawno, dawno temu widziałem grę na PC dla dzieci. Był to wirtualny
> zestaw trybików, dźwigni, przekładni pasowych i innych tego typu
[...]

TIM - the incredible machines (zaraz sobie odpale :-)

http://www.grylogiczne.pl/kategorie/logiczne/incredi
ble-machine/

Pozdro

Maseł

2. Data: 2009-07-03 07:39:48

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:

> To było jeszcze w epoce dosa łupanego :)

Okolice dosa w wersji 5 - czyli szczyt finezji jezeli chodzi o dosa :-)

> Bingo. Dzięki za przypomnienie.

I cos wspolczesnego: http://www.joemonster.org/filmy/12432/Assembler_2

Pozdro

Maseł

3. Data: 2009-07-03 11:20:38

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:
> Młody i ja opanowalismy już odpalanie DOSboxa przez telefon.

TZN? Ty dzwonisz do mlodego z pytaniem, co kliknac, aby odpalic
DOSbox'a? :-) Jak mlody ma 5+ lat to jakos specjalni mnie to nie dziwi.

Pozdro

Maseł

Re: Pomóżcie - co to za gra
potworny kolega