Opinia o sprzecie AGD

1. Data: 2006-06-20 11:36:35

Temat: Opinia o sprzecie AGD
Od: <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem przed zakupem sprzetu AGD. Po przeczytaniu wszystkiego (co w mojej
mocy) wybralem nastepujace sprzeta:

Lodowka: Electrolux ERN 2925,
Zmywarka: Electrolux ESL 4131 Vi (musi byc 45),
Plyta ceramiczna: Amica PS 0241,
Piekarnik: Amica EBP 8652,
Okap: Faber Glassy 90,
Pralka: AEG 52610.

Prosze o opinie/inne propozycje/kontrpropozycje/koncepcje/antykoncepcje
(niepotrzebne skreslic).

Pozdr,
Mariusz

2. Data: 2006-06-20 13:33:12

Temat: Re: Opinia o sprzecie AGD
Od: "keimak" <k...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Lodowka: Electrolux ERN 2925,
Polecam - mam taką od pół roku i wszystko jest ok. Bez zbędnych bajerów i
niedroga (zapłaciłem za nią 1500 zł)
> Zmywarka: Electrolux ESL 4131 Vi (musi byc 45),
Mam 60-tkę ESL 6124 Vi - podobny model i też wszystko gra. Pięć programów (w
zupełności wystarcza - praktycznie korzystam z dwóch). Też niedroga
(1650zł).

Reszty sprzętu nie znam, widzę że wybierasz dosyć podstawowe modele znanych
i polecanych firm - ja też szedłem tym samym tropem i się nie zawiodłem.

pozdrawiam,
keimak

[gdzie] dobry serwis ekspresów DeLonghi do kawy we Wrocławiu?
Bezawaryjne pralki - opinie
Jak znaleźć dziurkę w materacu?
szukam firmy / fundament / szczecin
Garnki do płyty ceramicznej.