RE: Chyba rocznica...

1. Data: 2001-11-06 11:31:07

Temat: RE: Chyba rocznica...
Od: A...@w...pl (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

<Moja siostra była jeszcze większą ekstremistką, bo jadła mleko w <proszku,
jak dla mnie paskudztwo :))

<Anetek

Ja też jadłam mleko, tylko bardzo starannie wymieszane z cukrem, czasami z
kakao, ale to tylko do czasu, aż przeczytałam, że "surowe" kakao jest
niezdrowe. Mieszankę później do płytkiego spodeczka i .... byłam później
cała umazana.

Anka

1. Data: 2001-11-06 12:47:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

, ale to tylko do czasu, a? przeczyta?am, ?e "surowe" kakao jest
>niezdrowe. Mieszank? pó?niej do p?ytkiego spodeczka i .... by?am pó?niej
>ca?a umazana.
>
>Anka

a co w tym kakale (cos troszke dziwnie to brzmi...) niezdrowego?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-06 14:49:19

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sekulska <A...@w...pl> wrote:
> [...]
> kakao, ale to tylko do czasu, aż przeczytałam, że "surowe" kakao jest
> niezdrowe. Mieszankę później do płytkiego spodeczka i .... byłam później
:-))) Moja siostra jeszcze wcinała śmietanę z kakao i cukrem, nie przejmując
się tym, że surowe kakao niezdrowe. [Ja wolałam kogel-mogel z kakao, również
się nie przejmując :-)]

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://chall.ifj.edu.pl/~aneta *---* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2001-11-06 15:24:58

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> :-))) Moja siostra jeszcze wcinała śmietanę z kakao i cukrem, nie przejmując
> się tym, że surowe kakao niezdrowe. [Ja wolałam kogel-mogel z kakao, również
> się nie przejmując :-)]

o a tam jeszcze na dokładkę salmonele w brydża grają

Waldek

1. Data: 2001-11-06 15:51:19

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> wrote:
> o a tam jeszcze na dokładkę salmonele w brydża grają
Salmonellą to mnie w tamtych czasach straszył jedynie Sanepid na obozach
harcerskich, w porządnych babcinych jajkach prosto od kury to jej być nie
śmiało ;-))) [A para do brydża by się przydała, może być i salmonellowa, bo
na tym wygnaniu to nie ma z kim grać, echch...]

1. Data: 2001-11-06 18:30:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>?mia?o ;-))) [A para do bryd?a by si? przyda?a, mo?e by? i salmonellowa, bo
>na tym wygnaniu to nie ma z kim gra?, echch...]
>
>Anetek

to ja jedna salmonelle-dzianka wychrzaniam i siadma do
stolika...gram w brydzyka bardzo chetnie, na zywiol i z
podnieceniem ktore rozpala ogniska samorzutnie. Jestem przy tym
tepa i tylko umiem liczyc (na palcach, jakies odzywki tajemnicze
mnie obchodza szerokim lukiem, tzn te czarodziejskie
licytacje...). To kto idzie na czwartego?? I co bedziemy
pogryzac???

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-06 19:11:38

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie obchodza szerokim lukiem, tzn te czarodziejskie
> licytacje...). To kto idzie na czwartego?? I co bedziemy

siem piszem, tylko jak tu rozdać? Ostatnio grałem w brydża w amerykańskim
klubie oficerskim w 1987 roku. Z wujkiem z Polski, jakoś komunisty nie
chcieli wtedy za bardzo wpuszczać, ale potem się okazało, że mojego wujka
zaprosił jednogwiazdkowy co prawda, ale jenerał. Wujcio nawet o tym nie
wiedział ;-))
Ale odświerzyć pamięć brydżową to bym odświerzył (odświrzył napisałem).

No to gdzie stoi stolik?

Waldek

1. Data: 2001-11-06 19:59:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ale od?wierzy? pami?? bryd?ow? to bym od?wierzy? (od?wirzy? napisa?em).
>
>No to gdzie stoi stolik?
>
>Waldek

chyba gdzies w geograficznym srodlu...ale co jemy przy tym
brydzyku???

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-06 20:11:31

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> chyba gdzies w geograficznym srodlu...ale co jemy przy tym
> brydzyku???

sushi?

Waldek

1. Data: 2001-11-06 20:17:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>sushi?
>
>Waldek

i co jeszcze, bo nie bardzo lubie. z surowych to tylko wedzonego
lososia chce (sushi)
Krysia
K.T. - starannie opakowana

placki ziemniaczane z otrębami
co jesc?
Trzydzieści lat minęło
Tanie (no niedrogie) przepisy jedzeniowe
Ciasto kokosowo-makowe