Opis EEG Padaczka??

1. Data: 2003-06-23 18:35:23

Temat: Opis EEG Padaczka??
Od: "grzes" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto opis EEG mojego 9 letniego syna :
Czynność podstawowa złożona ze średnionapięciowego nieregularnego rytmu alfa
8-9 c/s. W przodogłowiu rytm beta R.Z. prawidłowa.Wokolicach potylicznych
rejestryją się pojedyncze fale ostre . HW bez wpływu na zapis. SB
nasila zmiany prowadzac do uogólnienia się pojedynczych fal ostrych
.Artefakty. Wniosek: zapis z nieduzymi zmianami w okolicach potylicznych o
chrakterze napadowym.
Mój sym przebył w lutym świnke z zapaleniem opon mózgowych . przed tygodniem
pojawiły sie u niego dziwne ruchy gałek ocznych które uciekły mu do boku , i
nie są to napady kilkusekundowe tylko stan taki trwa przez cały dzień.
Neurolog na podstawie EEG stwierdził ze jest to padaczka i zapisał mu
Timonil 200mg Przez pierwsze 7 dni 1/2 tabletki a potem 1 tabletka na dobe i
tak przez 2 lata . Co sądzicie o takiej diagnozie ?? moze macie inne zdanie
na ten temat , albo ktoś z grupowiczów mógłby polecic mi dobrego neurologa
dziecięcego z terenu śląska . Nadmienie ze był to neurolog dla dorosłych
choc nie wiem czy ma to jakies znaczenie. Pozdrawiam wszystkich