Rozstępy :/

1. Data: 2003-06-23 15:58:13

Temat: Rozstępy :/
Od: little_masti <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wieku dojrzewania bardzo szybko rosnąłem, w związku z czym na moich
plecach pojawiły się liczne rozstępy. Choć teraz nie są już tak widoczne jak
dawniej, to chciałbym zmniejszyć ich widoczność do absolutnego minimum.

Jakie polecacie preparaty (maści, kremy) które powodują, że rozstępy
bieleją, i żę stają się mniej widoczne?

Ma ktoś jakieś doświadczenie związane z walką z tą nieestetyczną chorobą
skóry?

--
Pozdrawiam, little_masti
@: masterinio<at>interia.pl

2. Data: 2003-06-23 16:09:52

Temat: Re: Rozstępy :/
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "little_masti" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bieleją, i żę stają się mniej widoczne?
>
> Ma ktoś jakieś doświadczenie związane z walką z tą nieestetyczną chorobą

rozstępy nie są uleczalne ,ja osobiscie polecam krem firmy Norel ,jest
bardzo wydajny i kosztuje ok.30 zł duza tuba.
u mnie lekko zmniejszył rozstepy ale napewno ich nie zlikwiduje
pozdrawiam
p.

3. Data: 2003-06-23 16:14:59

Od: little_masti <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozstępy nie są uleczalne ,ja osobiscie polecam krem firmy Norel ,jest
> bardzo wydajny i kosztuje ok.30 zł duza tuba.

Niestety wiem :/ dlatego nie pytam o wyleczenie, a jedynie o
zmniejszenie widoczności...

I jeszcze jedno pytanie.. Słyszeliście o zabiegach laserowych na
rozstępy? Czy ktoś wie czy to pomaga i ile taka frajda kosztuje?

--
Pozdrawiam, little_masti
@: masterinio<at>interia.pl

męty w oku