Opłata manipulacyjna c.d.

1. Data: 2005-12-04 13:52:07

Temat: Opłata manipulacyjna c.d.
Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozmawiałem z Giermaziakiem (wice NIA i prezes ŁOIA).
Twierdzi, że Wróbel chciał opłaty manipulacyjnej 5PLN do leków których
wartość nie przekraczała 10PLN.... ale jakiś dziennikarz przeinaczył,
Giermaziak nie dopilnował i poszło w świat w takiej formie w jakiej
podawałem kilka tyg temu, co przeczytali ministrowie i podchwycili jako
swoje.
A co z tego wyniknie - nie wie nikt, nawet on sam.

Trochę to tłumaczenie szyte grubymi nićmi, trochę wygląda jak spiskowa
teoria dziejów, trochę nie wierzę Giermaziakowi - chyba pozostaje czekać.

Pozdrawiam
p...@n...pl