leki na odchudzanie

1. Data: 2005-12-05 03:08:10

Temat: leki na odchudzanie
Od: "Shalimar" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze mi polecic jakies skuteczne leki odchudzajace???

2. Data: 2005-12-05 07:48:18

Temat: Re: leki na odchudzanie
Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos moze mi polecic jakies skuteczne leki odchudzajace???

np. amfetamina i cala masa innych które wymagaja odrobiny wysilku i
dobrej woli ze strony chcacego schudnac (np. blonniki, chromy, silownia,
sporty, resekcja zoladka, rezygnacja z uzywek wysokokalorycznych itdd..)

3. Data: 2005-12-05 07:48:42

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-12-05 22:42:12

Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adipex, schudłam 15 kg, nie tyję, ale też jem niewiele, ale wszystko.
Dotychczasowe diety, głodówki były zupełnie bez efektu. Nareszcie mogę się
pokazać na ulicy i nie straszyć ludzi. Czuję się świetnie, nie miałam
żadnych skutków ubocznych.
Ewa

5. Data: 2005-12-23 01:03:33

Od: "s...@i...pl" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos moze mi polecic jakies skuteczne leki odchudzajace???

Thermal Pro

http://www.mmo.pl/product_info.php/products_id/37

Jakbys chcial taniej to pisz na mail, bo ja mam duzo opakowan jeszcze z USA
sprowadzonych.

Pozdrawiam,

BIO Formula

Opłata manipulacyjna c.d.
Pilnie szukam Catalin - krople na zaćmę !
Recepta dla zwierzęcia?
Potrzeny lek SYNVISC - 3 zastrzyki..
Coldrex/Gripex/Tabcin - który najskuteczniejszy?