Opola nie będzie

1. Data: 2017-05-21 21:36:19

Temat: Opola nie będzie
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co się dzieje, z powodu cenzury. ( TVP to czysty bolszewizm, program
edukacyjny dla młodych, by zobaczyli czym była komuna ) . Bojkotują Opole artyści , a
temu ubekowi Pietrzakowi ( zawsze kanalia współpracował ) chcą dowozić publiczność
która nie gwiżdże. Ale prawdopodobnie Opola nie będzie.

Zapendowską nie dziwią także porównania tegorocznego Opola, do tego z czasu stanu
wojennego. Wówczas festiwal się nie odbył z powodu bojkotu artystów. Był to jedyny
taki przypadek w historii imprezy.

- Straszne skojarzenie, zgadzam się. Jednak to, co się teraz dzieje u nas ma w sobie
wiele z wojny, w którą starano się także wciągnąć artystów. Ci na szczęście
przeciwstawiają się i są z sobą solidarni - zauważa.

http://www.fakt.pl/kobieta/plotki/zapendowska-o-opol
u-niech-ten-festiwal-sie-nie-odbedzie/25hxfs2?utm_so
urce=fpfakt&utm_medium=social&utm_campaign=fanpage

2. Data: 2017-05-21 22:24:37

Temat: Re: Opola nie będzie
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Nie dziwi cię, że już ponad 100 "artystów" zbojkotowało Opole, a występować
miało coś około 30? Ponoć z występów zrezygnowały takie zespoły, jak Deep
Purple, Led Zeppelin, Skaldowie, Lady Gaga, Celine Dion i wielu, wielu
innych! To skandal!

--
Chiron

3. Data: 2017-05-21 22:35:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> miało coś około 30? Ponoć z występów zrezygnowały takie zespoły, jak Deep
> Purple, Led Zeppelin, Skaldowie, Lady Gaga, Celine Dion i wielu, wielu

Najgorsze, że nie wystąpi Majkel Dżekson!!!
?

4. Data: 2017-05-21 22:49:21

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ponoć z występów zrezygnowały takie
> zespoły, jak Deep Purple, Led Zeppelin, Skaldowie, Lady Gaga, Celine
> Dion i wielu, wielu innych! To skandal!

Brak wyżej wymienionych zrekompensują występy prof. Pawłowicz w
wieczorze kabaretowym.

5. Data: 2017-05-21 22:51:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 maja 2017 21:36:20 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
u-niech-ten-festiwal-sie-nie-odbedzie/25hxfs2?utm_so
urce=fpfakt&utm_medium=social&utm_campaign=fanpage

A mi sytuacja przypomina:

"Dziś w telewizji nie wystąpi zespół Breakout
bo rząd sowiecki znów na program by narzekał..."
https://youtu.be/5HM7jhgrQ5Y

6. Data: 2017-05-21 23:04:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
u-niech-ten-festiwal-sie-nie-odbedzie/25hxfs2?utm_so
urce=fpfakt&utm_medium=social&utm_campaign=fanpage

Bardzo dobrze że nie wystąpią stare zgredy. Ten festiwal to relikt komuny i
już dawno powinien zdechnąć śmiercią naturalną. Odgrzebywanie tych staroci
w nowych wersjach jest żałosne.

7. Data: 2017-05-22 07:06:12

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Bojkotują komunistyczną telewizje i ich cenzurę, artyści pokazli że w rynsztoku
godność nie pozwala występować i bardzo dobrze. Podobno bedzie Disco Polo, będziecie
mieli swoje ryki dla plebsiora i nawet dostarczą publiczność autokarami, odpowiednią,
gdyż ostatnio szef TVPIS zagranicy musiał tłumaczyć że gwizdy to sygnał poparcia, w
co nie bardzo uwierzyli.

8. Data: 2017-05-22 07:37:16

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
urce=fpfakt&utm_medium=social&utm_campaign=fanpage

> Najgorsze, że nie wystąpi Majkel Dżekson!!!

I on protestuje? A miał tu założyć swoje miasteczko dla dzieci!
:-)

--
Chiron

9. Data: 2017-05-22 22:20:43

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-21 o 22:35, Ikselka pisze:

> [...]
urce=fpfakt&utm_medium=social&utm_campaign=fanpage

> Najgorsze, że nie wystąpi Majkel Dżekson!!!

A tego to akurat rozumiem. Wszak od jakiegoś czasu Kurski trąbi, że nie
ma, nie było i nie będzie żadnej czarnej listy :)

Dębska

10. Data: 2017-05-22 22:52:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> A tego to akurat rozumiem. Wszak od jakiegoś czasu Kurski trąbi, że nie
> ma, nie było i nie będzie żadnej czarnej listy :)

Zawsze się jakiś farbowany... Lis trafi ;-p

Dlaczego nie ma tego co ja bardzo chce ?
- Towarzyszu dowódco...
Dyrektorka szkoły z umysłem ikselki
Kiedyś awangarda, dziś żenada
Aforyzmy Kisiela które dają kopa do zmiany