Opola nie będzie

21. Data: 2017-05-23 21:11:32

Temat: Re: Opola nie będzie
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

news:592488d4$0$15208$65785112@news.neostrada.pl...
> Lord Gender

> Ostatnie wieści świadczą, że chyba rzeczywiście.
> I dobrze. Koniec z komunistycznym reliktem.
> Czy ktokolwiek jeszcze pamięta o festiwalu w Sopocie???
> LOL

Tego tematu nie obserwuję dokładnie, ale zdaje się, że to prezydent Opola
uniemożliwił prezesowi TVP organizację festiwalu. No cóż- to nie TVP na tym
straci. Amfiteatr będzie stać pusty. Chętni na taki festiwal znajdą się z
pewnością. Na przykład w Łodzi jest kilka miejsc, żeby go zorganizować.

--
Chiron

22. Data: 2017-05-23 21:31:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> straci. Amfiteatr będzie stać pusty. Chętni na taki festiwal znajdą się z
> pewnością. Na przykład w Łodzi jest kilka miejsc, żeby go zorganizować.

Kielce też potrafią! Też mamy piękny amfiteatr:
http://kielce.wyborcza.pl/kielce/7,47262,21850619,ki
elce-szykuja-sie-do-przejecie-festiwalu-z-opola-zapo
wiadaja.html?disableRedirects=true
:-)

23. Data: 2017-05-24 05:57:57

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka

Artyści protestują przeciwko bolszewickiej cenzurze Pis, który wykluczał z Opola
niewygodnych mu artystów, protestują przeciwko komunizmowi i bardzo dobrze kolejna
grupa zaczyna walczyc z komuną i to dotrze do młodych bo są idolami czym jest cenzura
PRL i czym jest sowiecki Pis

24. Data: 2017-05-24 09:45:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
> bardzo dobrze kolejna grupa zaczyna walczyc z komuną i to dotrze do
> młodych bo są idolami czym jest cenzura PRL i czym jest sowiecki Pis

A ty masz młodych Polaków za imbecyli oczywiście.

Powiedz no mi, kiedy ostatnio artyści protestowali przeciw bolszewii? - bo
ja doskonale pamiętam komunę i tam żaden artysta nie protestował,
przeciwnie, wszyscy grzecznie należeli do Związku Artystów, gremialnie
podpisywali lojalki i jako uprzywilejowani mieli konta dolarowe oraz
zwolnienia z podatków.
Więc nie pieprz mi tu jak potłuczony, że teraz jest jakaś komuna i cenzura,
skoro artyści "protestują".

Wiesz, po czym najłatwiej poznać wolność, tępoto ludzka? - właśnie po tym,
że artyści, ludzie generalnie (czyli z małymi wyjątkami) bez moralnego
kręgosłupa, "protestują". Bo oni robią to tylko i wyłącznie wtedy, kiedy
jest totalna wolność i brak cenzury. Nigdy inaczej. Kiedy jest zamordyzm,
artyści stoją murem przy władzy.

Więc te obecne "protesty" na pewno nie dotyczą braku wolności i cenzury.
One dotyczą zupełnie czegoś innego. Czego? A to się pewnie niedługo okaże -
w Sejmie nie wyszło, KODziarstwo się samo od wewnątrz rozp...ło, to teraz
kto będzie rozp...ł Polskę? No jak to kto? Ci, ci zawsze byli na usługach
komuny - ARTYŚCI.

25. Data: 2017-05-24 11:06:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 09:45, Ikselka pisze:

> A ty masz młodych Polaków za imbecyli oczywiście.

W przeciwieństwie do pis?

> Powiedz no mi, kiedy ostatnio artyści protestowali przeciw bolszewii? - bo
> ja doskonale pamiętam komunę i tam żaden artysta nie protestował,

To i pamięć ci już szwankuje?

> przeciwnie, wszyscy grzecznie należeli do Związku Artystów, gremialnie
> podpisywali lojalki i jako uprzywilejowani mieli konta dolarowe oraz
> zwolnienia z podatków.

Nie wszyscy.

> Kiedy jest zamordyzm, artyści stoją murem przy władzy.

A w Korei Płn. robią to z uśmiechem na ustach. Po obowiązkowej operacji
plastycznej.

> [...]
> kto będzie rozp...ł Polskę? No jak to kto? Ci, ci zawsze byli na usługach

Szacun. Sam bym tego lepiej nie wymyślił.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2017-05-24 16:17:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> kto będzie rozp...ł Polskę? No jak to kto? Ci, ci zawsze byli na usługach

Chcą komunistycznych przywilejów. Czyli - mieć lepiej niż cała reszta. Jak
za komuny.
A tu co? PiS robi lepiej właśnie tej reszcie. Bo oto wycofał dotacje dla
świętych krów - teatrów, festiwal komuny w Opolu też nie po drodze.
Resortowe dzieci już nie mają dobrze. PiS nie chce wkładać do kieszonki
artystom. No tak być nie może, żeby aktor czy piosenkarz musiał sam starać
się o swój chleb!
Komuno, wróć!

O to chodzi artystom.

27. Data: 2017-05-24 16:20:53

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Bojkotują Opole artyści

Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 626: Bojkot Opola
https://youtu.be/XtSy-I_NFII

28. Data: 2017-05-24 16:24:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky <f...@g...com> wrote:

> Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 626: Bojkot Opola
> https://youtu.be/XtSy-I_NFII

No i to jest to!

29. Data: 2017-05-24 17:35:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 16:17, Ikselka pisze:

> Chcą komunistycznych przywilejów. Czyli - mieć lepiej niż cała reszta. Jak
> za komuny.

Przywileje sekt religijnych jakoś ci nie przeszkadzają.

> A tu co? PiS robi lepiej właśnie tej reszcie. Bo oto wycofał dotacje dla
> świętych krów - teatrów,

I przekazał je Rydzykowi.
Więc nie kłam, że robi lepiej całej reszcie.

> [...]
> artystom. No tak być nie może, żeby aktor czy piosenkarz musiał sam starać

W przeciwieństwie do funkcjonariuszy kościelnych?

> Komuno, wróć!
>
> O to chodzi artystom.

Nie. Nie o to.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2017-05-24 22:53:47

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka

Każdy doświadczył komunistycznej cenzury, czego mu nie wolno mówić i pokazywać i
podobna sytułacja nastąpiła w Opolu, więc jakie przywileje? Chybe że o tym mówisz że
kolaborantowi Pietrzakowi chciano przywieść autobusami odpowiednią publiczność by nie
gwizdała, no to o tym mówisz tak?

Dlaczego nie ma tego co ja bardzo chce ?
- Towarzyszu dowódco...
Dyrektorka szkoły z umysłem ikselki
Kiedyś awangarda, dziś żenada
Aforyzmy Kisiela które dają kopa do zmiany