Opole tonie

1. Data: 2017-05-22 10:13:38

Temat: Opole tonie
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.sokzburaka.pl/show-mem/facebook-post/1452
015088365848_1990566674510684

Ja rozumiem że ludzie boją się skompromitować bo twarz się ma tylko jedną i uciekają
od Opola, ale myślę że boją się też o przyszłość. Bolszewicy Kaczyńskiego pójdą
siedzieć lub popłynie bolszewicka krew ulicami Polski, tu nie ma daruj za drugii
komunizm, a ci co wspierali powrót komuny, to się obudzą z reką w nocniku, bo ci co
to wspierali w tym kraju nie mają już przyszłości. Dlatego tak uciekają z
bolszewickiej TVPis.

2. Data: 2017-05-22 10:59:55

Temat: Re: Opole? TO? NIE!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:

Komunistyczny festiwal tonie - a nie Opole.

3. Data: 2017-05-22 18:00:30

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Komunistyczna TVPis zaczeła cenzurować artystów więc zbojkotowali, bolszewicy
zniszczyli Opole bo tylko śmieć teraz by wspierał komuszą cenzurę bolszewika
Kaczynskiego. Ale tacy jak ty to pojęcie godność dla was towarzyszko zawsze było
obce.

4. Data: 2017-05-22 18:20:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-22 o 10:59, Ikselka pisze:
> Lord Gender <r...@g...com> wrote:
>
> Komunistyczny festiwal tonie - a nie Opole.

Kurski bohaterem! Od początku miał taki cel, ale go starannie ukrywał.
I w końcu taki ogromny sukces!

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-05-22 19:11:25

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Opole 2017: festiwalu nie będzie.

http://teleshow.wp.pl/opole-2017-festiwalu-nie-bedzi
e-prezydent-podjal-ostateczna-decyzje-61254144022140
17a

Bolszewicy z pis chcieli cenzury , no to Opola nie ma i mamy tak.... godność ponad
nihilizm usłużnych prostytutek władzy bolszewickiej.

6. Data: 2017-05-22 19:17:19

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]
>
> Komunistyczny festiwal tonie - a nie Opole.

Kurski bohaterem! Od początku miał taki cel, ale go starannie ukrywał.

Kurski przywrócił komunistyczną cenzure w TVP, bo pis to bolszewicy jak towarzyszka
Ikselka, więc Polacy nie chcą afirmować twarzą telewizji bolszewickiej i będzie
Opole ale bez TVP czyli bolszewików i ich cenzury.

7. Data: 2017-05-22 21:00:55

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Globik- czemu z taką wytrwałością szkalujesz wszystkich, których nie lubisz?
Przecież to 100% fejk jest.

--
Chiron

8. Data: 2017-05-22 21:14:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Kurski bohaterem! Od początku miał taki cel, ale go starannie ukrywał.

> I w końcu taki ogromny sukces!

Też tak uważam. Trzeciorzędne lokalne imprezy o dawno przebrzmiałej
PRL-owskiej konwencji i poziomie artystycznym wołającym o pomstę do nieba,
których w TV już prawie nikt nie ogląda, powinny odejść do lamusa i jak
widać artyści to zrozumieli, choć oczywiście poszukali bardziej wzniosłego
pretekstu - jak to artyści 3-)
Zrezygnowali sami, impreza umrze śmiercią naturalną.
Sukces - tak! Dokładnie jak z pozbyciem się moskiewskiej postkomunistycznej
generalskiej wierchuszki z Wojska Polskiego - bez wrzasku i tupania, cel
osiągnięty w 100 procentach.
Zmiany, panie, zmiany!
Opole powinno zatrudnić dobrych menadżerów, żeby na miejsce imprezy o
wątpliwym (dziś już) poziomie artystycznym wymyślili inną.

9. Data: 2017-05-23 02:01:04

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Partia Kaczyńskiego to komuniści, to co przywracają to komunizm. Artyści protestują
przeciewko cenzurze....gdzie ostatnio widziałeś cenzurę, w PRL? No właśnie Pis to
bolszewicy, jak ta pizda z kielc i jej tatuś wiecznie wierny.

10. Data: 2017-05-23 07:42:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-22 o 21:14, Ikselka pisze:

> Sukces - tak!

Pis to stan umysłu :)

> Dokładnie jak z pozbyciem się moskiewskiej postkomunistycznej
> generalskiej wierchuszki z Wojska Polskiego - bez wrzasku i tupania, cel
> osiągnięty w 100 procentach.

Dokładnie tak samo!
Wojsko rozpieprzone, Opole rozpieprzone. To teraz możecie zabrać się za
rozpieprzanie publicznych toalet, w końcu nie wiadomo kto do nich sikał.
A jak już je rozpieprzycie, to będziecie szczać po bramach. Tak jak
lubicie. Buractwo wraca do swoich korzeni.

Ależ ty masz zryty beret :)
Czasami aż trudno uwierzyć, że wy tak bredzicie na poważnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

> Zmiany, panie, zmiany!
> Opole powinno zatrudnić dobrych menadżerów, żeby na miejsce imprezy o
> wątpliwym (dziś już) poziomie artystycznym wymyślili inną.

Protest kobiet 8 marca 2017
Ofiary komunizmu
Świat według Kviata?
Jestem Syryjczykiem.