Protest kobiet 8 marca 2017

1. Data: 2017-05-22 09:58:44

Temat: Protest kobiet 8 marca 2017
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=Lny0a8wi-Gw

No no, stare prukwy po 20 skrobankach walczą o prawo do... ABORCJI. A
reszta - o WOLNOŚĆ. I o PRAWA. O jakie prawa: o WSZYSTKIE!

Warto obejrzeć, jaki jest poziom intelektualny uczestniczek tego protestu,
oj, warto. Trzeba być przygotowanym na spory szok.

2. Data: 2017-05-22 10:02:55

Temat: Re: Protest kobiet 8 marca 2017
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Warto obejrzeć, jaki jest poziom intelektualny uczestniczek tego protestu,
> oj, warto. Trzeba być przygotowanym na spory szok.

Właściwie to one też są płodami. Tyle, że trochę wyrośniętymi- no ale
płodami

--
Chiron

3. Data: 2017-05-22 10:53:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Właściwie to one też są płodami. Tyle, że trochę wyrośniętymi- no
> ale płodami

Ale wykorzystując seks rządzą całą resztą populacji.
I nie ukrywają tego, że chcą to swoje prawo do rządzenia całym światem
za pomocą d... zachować. Do rządzenia bez odpowiedzialności za to przy
maksimum "wolności".

> -- Chiron

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

4. Data: 2017-05-22 10:55:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Właściwie to one też są płodami. Tyle, że trochę wyrośniętymi- no ale
> płodami

Na pewno ich mózgi pozostały na tym etapie.

5. Data: 2017-05-22 17:41:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-22 o 09:58, Ikselka pisze:
> https://m.youtube.com/watch?v=Lny0a8wi-Gw
>
> No no, stare prukwy po 20 skrobankach walczą o prawo do... ABORCJI. A
> reszta - o WOLNOŚĆ. I o PRAWA. O jakie prawa: o WSZYSTKIE!

Nawet te, które miały problem z płynną wypowiedzią, mówiły sensowniej
niż ty kiedykolwiek będziesz w stanie pomyśleć.

> Warto obejrzeć, jaki jest poziom intelektualny uczestniczek tego protestu,
> oj, warto.

To prawda. Warto zobaczyć kontrast do rasizmu, faszyzmu i zacofania
fanatyków religijnych.

> Trzeba być przygotowanym na spory szok.

Niektórych szokują dziwne rzeczy. Że Ziemia nie jest płaska i jest
starsza niż 6 tys. lat, że minister środowiska powinien chronić
środowisko, szokują ich prawa człowieka i uczciwość.
Są w takim szoku, że wyłącza im się myślenie. I za to właśnie tak bardzo
nienawidzą normalnych ludzi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-05-22 17:57:01

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

środowisko, szokują ich prawa człowieka i uczciwość.
Są w takim szoku, że wyłącza im się myślenie. I za to właśnie tak bardzo

E najlepsze jest to że fantycy religijni swoimi projektami chcieli zabijać polki,
dlatego kobiety tak masowo ruszyły, bo komplikacja i musisz umierać przez
zwyrodnialców religijnych. Ikselce do łba chyba nie trafia od 50 lat jakiej jest
płci. Może nikt jej nie powiedział kurde ?

7. Data: 2017-05-22 21:23:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nawet te, które miały problem z płynną wypowiedzią, mówiły sensowniej
> niż ty kiedykolwiek będziesz w stanie pomyśleć.

Mam wrażenie, że rozmawiam z dzieckiem.

8. Data: 2017-05-23 07:29:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-22 o 21:23, Ikselka pisze:

> Mam wrażenie, że rozmawiam z dzieckiem.

Tępe rasistki tak mają. Mają też wrażenie, że są mądre, piękne i młode.
Ale nie przejmuj się, to tylko takie wrażenie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-05-23 07:48:36

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrażenie, że rozmawiam z dzieckiem.

Jeśli chodzi o mnie- to ja miałem wrażenie- i to na poważnie- że rozmawiam z
botem. Ktoś testuje swój program (już coś takiego było w usenecie- na grupie
ai). Cokolwiek nie napisałem, odpowiadał stegiem bluzgów, brakiem ładu,
składu i sensu. Całkiem możliwe, że jakiś cybernetyk robi sobie żarty-
czasami interwenjując w działalność swojego programu.
Owszem, może się mylę. Dębska porównał go do globa. Jednak z globem mam
wrażenie, że obcuję z człowiekiem. Z nim- nie. Oczywiście- mogę się mylić,
ale chciałbym poznać Twoją opinię

--
Chiron

10. Data: 2017-05-23 07:59:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 07:48, Chiron pisze:

> Jeśli chodzi o mnie- to ja miałem wrażenie- i to na poważnie- że
> rozmawiam z botem.

Kolejny z wrażeniami :)

> Oczywiście- mogę się mylić

Poważnie? Ty się możesz mylić? To chyba niemożliwe.
Albo cię coś opętało :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Ofiary komunizmu
Świat według Kviata?
Jestem Syryjczykiem.
Depardijew uszoł iz Rassiji.
Policja wprowadzi do prywatnych mieszkań.