Oponiak-szukamy neurologa, neurochirurga

1. Data: 2005-05-27 16:02:55

Temat: Oponiak-szukamy neurologa, neurochirurga
Od: "mopon" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebujemy pomocy w leczeniu oponiaka i objawów związanych z tą chorobą,
przypadek był operowany w 2002, niestety jest nawrót guza i pogorszenie stanu
członka naszej rodziny.
Prosimy o pomoc w nawiązaniu kontaktu z lekarzem lub o adres placówki,
specjalisty, który mógłby podjąć się leczenia tej choroby i jej skutków.
Szczegóły odnośnie stanu chorej można znależć pod adresem:
http://mopon.w.interia.pl
Bardzo dziękujemy za pomoc

2. Data: 2005-05-28 13:57:44

Temat: Re: Oponiak-szukamy neurologa, neurochirurga
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 May 2005, mopon wrote:

> specjalisty, który mógłby podjąć się leczenia tej choroby i jej skutków.
> Szczegóły odnośnie stanu chorej można znależć pod adresem:
> http://mopon.w.interia.pl
> Bardzo dziękujemy za pomoc

zwykle zaleca sie konsultacje w tym osrodku, w ktorym chora byla
juz operowana, poniewaz chora znana jest juz neurochirurgowi, jest
opis zabiegu operacyjnego w ksiedze zabiegowej, stad nalezaloby
polecic zwrocenie sie w pierwszym rzedzie o ponowna konsultacje
na Szaserow.

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2005-05-30 07:05:19

Od: "mopon" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opis zabiegu operacyjnego w ksiedze zabiegowej, stad nalezaloby
> polecic zwrocenie sie w pierwszym rzedzie o ponowna konsultacje

Chora zwracała się o pomoc na Szaserow ale wykluczyli dalsze leczenie
chirurgiczne, co do innych metod lecznia niestety tez nie mogli pomoc.
Dlatego ten apel w Internecie.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

4. Data: 2005-05-30 19:33:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 May 2005, mopon wrote:

> Chora zwracała się o pomoc na Szaserow ale wykluczyli dalsze leczenie
> chirurgiczne, co do innych metod lecznia niestety tez nie mogli pomoc.
> Dlatego ten apel w Internecie.
> Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

Proponowalbym aby ta druga konsultacje przeprowadzic na miejscu
(czyli w Krakowie zdaje sie). Byc moze po prostu takiej operacji
nie da sie przeprowadzic. Ze znanych mi neurochirurgow specjalzujacych
sie w precyzyjnych stereotaksjach - Prof. Harat w Szpitalu Wojskowym
w Bydgoszczy

P.

5. Data: 2005-05-31 08:55:57

Od: "mopon" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponowalbym aby ta druga konsultacje przeprowadzic na miejscu
> (czyli w Krakowie zdaje sie). Byc moze po prostu takiej operacji
> nie da sie przeprowadzic.

Z dotychczasowych konsultacji wynika wlasnie ze nie mozna przeprowadzic
operacji, naswietlenia tez uznano za zbyt niebezpieczne,
chora bierze teraz sterydy i jej stan pogarsza sie.

>Ze znanych mi neurochirurgow specjalzujacych
> sie w precyzyjnych stereotaksjach - Prof. Harat w Szpitalu Wojskowym
> w Bydgoszczy

Dziekuje, za pomoc, kazda nowa mozliwosc budzi nadzieje.

Pozdrawiam
Piotr Bando

[SM] - widzenie kolorow
Bol ucha
Bol ucha
szukamy neurochirurga, ontologa z Warszawy
Krzywa przegrod w nosie