Oprogramowanie

1. Data: 2004-07-12 15:42:16

Temat: Oprogramowanie
Od: "Amator" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem lekarzem internistą.
W wolnychh chwilach zajmuję się amatorsko informatyką, a w szczególności
bazami danych. Obecnie mam napisane bazy działające w sieci LAN do obsługi
oddziałów niezabiegowych i bloku operacyjnego (silnikiem jest MS Access).
Jeżeli ktoś z was reflektuje na wymianę doświadczeń, ewentualnie chciałby
wykorzystać moje bazy w swojej praktyce proszę o kontakt.

Pozdrawiam:
Robert
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-07-12 15:57:56

Temat: Re: Oprogramowanie
Od: "Amator" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Malo stabilne rozwiazanie.

Od roku baza jest zainstalowana na 6 komputerach w oddziale chorób
wewnętrznych i jak na razie na stabilność nie można narzekać (co innego
szybkość przetwarzania niektórych danych).

3. Data: 2004-07-12 15:58:32

Od: "sl" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-07-13 23:13:09

Od: "cbd" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od roku baza jest zainstalowana na 6 komputerach w oddziale chorób
> wewnętrznych i jak na razie na stabilność nie można narzekać (co innego
> szybkość przetwarzania niektórych danych).

6 komputerów to nie duzo...
zaintersuj sie bazami SQL ...... mySQL, postgres
najbardziej wydajne i dla wielu, wielu userow

pzdr
cbd

5. Data: 2004-07-15 07:05:10

Od: "Bartek" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amator" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
Access).

> Od roku baza jest zainstalowana na 6 komputerach w oddziale chorób
> wewnętrznych i jak na razie na stabilność nie można narzekać (co innego
> szybkość przetwarzania niektórych danych).

Rzeczywiscie to bardzo amatorskie rozwiazanie nie polecam. Do wielodostepu
access nie bardzo sie nadaje
a za darmo jest troche dobrych baz danych np PostgreSQL.

Czy nietrzymanie mocze moze byc przyczyną zapalenia pecherza
choroba wieńcowa
dziwny ból kolana
DOBRY ONKOLOG POTRZEBNY.
Woda utleniona, a spirytus salicylowy