Oprogramowanie dla niepełnosprawnych

1. Data: 2005-05-23 21:50:23

Temat: Oprogramowanie dla niepełnosprawnych
Od: "Marian" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jakie są rodzaje oprogramowania, ułatwiającego korzystanie z komputera
osobom niepełnosprawnym? Chodzi mi na przykład o programy do czytania np.
treści stron www, które przeznaczone są dla osób z uszkodzonym słuchem. Czy
ktoś z Was zna jeszcze tego typu programy?

Pzdr
M.

2. Data: 2005-05-23 22:12:42

Temat: Re: Oprogramowanie dla niepełnosprawnych
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W poniedziałek 23-maja-2005 o godzinie 23:50:23 Marian napisał/a

> [...]
>treści stron www, które przeznaczone są dla osób z uszkodzonym słuchem. Czy
>ktoś z Was zna jeszcze tego typu programy?

Ja bardzo przepraszam, ale PO CO program miałby sczytywać strony dla
osób z uszkodzonym słuchem? Ja najwyraźniej zaczynam już mocno
odstawać, ale zupełnie nie łapię.

W każdym razie wiem, że istnieją programy dla osób niewidomych, które
gadają (takie jak na przykład JAWS) i pozwalają poruszać się po
różnych programach w komputerze. Są lupy, pozwalające powiększać
wybrane partie ekranu... Mnóstwo jest urządzeń i programów dla
niewidomych.

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

3. Data: 2005-05-24 08:28:36

Od: "Marian" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bardzo przepraszam, ale PO CO program miałby sczytywać strony dla
> osób z uszkodzonym słuchem?
To przejęzyczenie. Chodziło mi o uszkodzony wzrok.

Pzdr
M.

4. Data: 2005-05-24 08:48:01

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 May 2005 23:50:23 +0200, "Marian" <m...@i...pl>
napisał(a):

> [...]
>treści stron www, które przeznaczone są dla osób z uszkodzonym słuchem. Czy
>ktoś z Was zna jeszcze tego typu programy?

Poczytaj sobie na http://cnin.uw.edu.pl/
http://www.informator-onis.xu.pl/
Jarek

5. Data: 2005-05-24 14:33:43

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Czy
> ktoś z Was zna jeszcze tego typu programy?

Chyba mam gdzieś mówiącą przeglądarkę pod nazwą "Intelligent Web Reader
1.6". Jeżeli jest Pan zainteresowany to podrzucę na maila. Sprawdziłem i
wiem, że działa z IE-5, IE-6. Myślę że z innymi też.
HuSadam

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a

6. Data: 2005-05-24 15:30:37

Od: "Marian" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba mam gdzieś mówiącą przeglądarkę pod nazwą "Intelligent Web Reader
> 1.6". Jeżeli jest Pan zainteresowany to podrzucę na maila.

Poszukam w necie jakiś informacji na jej temat.
Dziękuję,
M.

7. Data: 2005-05-24 16:51:41

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Poszukam w necie jakiś informacji na jej temat.
> Dziękuję,
> M.

Poszę zerknąć na stronę http://www.ivo.pl/iwr

--------------
Idol zza kulis!

8. Data: 2005-05-24 17:33:36

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 May 2005 16:33:43 +0200, h...@i...pl (HuSadam)
napisał(a):

> [...]
>1.6". Jeżeli jest Pan zainteresowany to podrzucę na maila. Sprawdziłem i
>wiem, że działa z IE-5, IE-6. Myślę że z innymi też.
Opera 8 tez czyta, tyle że po angielsku, ale kiedyś... kto wie?
Jarek

Re: Spotkanie w Warszawie, było: O wątkach, podpisach itp.