Optymalni

121. Data: 2002-03-03 18:20:11

Temat: Re: Optymalni
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <s...@v...pl> wrote in message news:Xns91C6659BA518siwa@193.110.120.9...

> Iwonka, ja się nieźle posługuje Photoshopem...
> Daj znać na priva jak chcesz, to coś wymyślę, może potem Pszemol
> będzie chciał coś zapłacić (jakkolwiek ;))))

Wiesz... oryginał zawsze jest cenniejszy od jego kopii ;-)

122. Data: 2002-05-15 17:25:59

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in

[ciach]

To Ty jeszcze nie wiesz, że cholesterol jest nieszkodliwy?
Twierdzisz, że jest szkodliwy - udowodnij to! ;->
Ech, dyskusja na tematy 'dogmatyczne' z 'opty' nie ma sensu.

ps. Dodaj w nagłówkach informację o kodowaniu. TIA

--
/**** Muszą nas policzyć przed wstąpieniem do UE. ****\
|**** Za 10 lat zobaczymy ilu to przeżyło. ****|

dieta dla zapracowanej
CZCESZ PLACIC MNIEJ ZA POLACZENIA TELEFONICZNE
tłuszcz
Distributorow ?
gdzie można kupić bataty (słodkie ziemniaki) ?