takie jedzenie :)

1. Data: 2002-02-13 11:07:04

Temat: Re: takie jedzenie :)
Od: "Magdalena Szymko" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest bardzo wiele róznych mozliwosci ;-). Polecam lekture Michel'a
> Montignac'a "Jesc, aby schudnac", tam dowiesz sie szczególów.
Swieta prawda, wlasnie na sniadanko zjadlam 1,5 wedzonej makreli,
5 plasterkow szyneczki i tylez samo zoltego serka, 2 swieze papryki
slusznych rozmiarow i jednego ogoraska i tak sie najadlam,
ze chyba sie nie rusze, a na wadze z dnia na dzien mniej. :)

Pozdrawiam.
MagDusia !!!

2. Data: 2002-02-13 17:32:15

Temat: takie jedzenie :)
Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy istnieje taki smaczny pokarm, ktory mozna by jesc w nieograniczonych
ilosciach i chudnac ? :)

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

3. Data: 2002-02-13 19:07:40

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

maslo?
smalec (taki domowy)

teoretycznie mozna jesc w nieograniczonych ilosciach tylko po co?
zeby wys...? to juz moze robic jak rzymianie... piorkiem

4. Data: 2002-02-13 23:28:53

Od: "Candeo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Owszem, istnieje taki niejeden ;-).

5. Data: 2002-02-14 10:01:13

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"alf" <s...@a...pl> skribis:

>maslo?
>smalec (taki domowy)

Serio ? I od tego sie schudnie ??

>teoretycznie mozna jesc w nieograniczonych ilosciach tylko po co?

Zeby zapchac zoladek i nie byc glodnym :)

>zeby wys...? to juz moze robic jak rzymianie... piorkiem

Rzczywoscie, smalec i maslo nie sa najlepsze do jedzenia, ale sam je
podales.

Pozdrawiam, Leh.

6. Data: 2002-02-14 10:01:19

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Candeo" <c...@p...onet.pl> skribis:

7. Data: 2002-02-14 10:26:46

Od: "Candeo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"leh" <l...@...pl> wrote in message
> [...]

Jest bardzo wiele róznych mozliwosci ;-). Polecam lekture Michel'a
Montignac'a "Jesc, aby schudnac", tam dowiesz sie szczególów.

Pozdrawiam,
Candeo

8. Data: 2002-02-14 12:49:24

Od: "Magdalena Szymko" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale pewnie to jedyny twoj posilek w ciagu dnia... Jezeli tak to sie nie
> dziwie ze waga spada...tylko co robisz z napadem glodu w ciagu dnia?
Musze Cie zdziwic ale zjadam 3 posilki dziennie i wszystkie bardzo obfite.
A w ciagu dnia glod mnie nie napada bo i niby czemu mialby to robic kiedy
chodze najedzona. :))))

Pozdrawiam.
MagDuska !!!

9. Data: 2002-02-14 16:16:11

Od: "Angel" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy istnieje taki smaczny pokarm, ktory mozna by jesc w
nieograniczonych
> ilosciach i chudnac ? :)

Hm... woda niegazowana ;) ?

Pozdrawiam
Angel

10. Data: 2002-02-15 06:53:06

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"leh" <l...@...pl> wrote in message
> "alf" <s...@a...pl> skribis:

> Serio ? I od tego sie schudnie ??
no to jeszcze zalezy co poza tym wrzucisz... w kazdym razie od TEGO
nie utyjesz (klepane bylo to pare razy na grupie)

> Zeby zapchac zoladek i nie byc glodnym :)

do tego celu nie trzeba strasznych ilosci (150-200g dziennie)

> Rzczywoscie, smalec i maslo nie sa najlepsze do jedzenia, ale sam je
> podales.

dlaczego? dobry smalczyk nie jest zly, a maslo jak sie uprzec mozna lyzkami
;-)
chodzilo mi o to ze organizm pozbedzie sie wszelkich nadmiarow
w sposob (unilateralny ?)
niemniej gwarantuje ze uczucie glodu znika duzo szybciej niz pojawi sie
przedawkowanie

Optymalni
dieta dla zapracowanej
CZCESZ PLACIC MNIEJ ZA POLACZENIA TELEFONICZNE
tłuszcz
Distributorow ?