takie jedzenie :)

11. Data: 2002-02-15 12:31:08

Temat: Re: takie jedzenie :)
Od: "Kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale pewnie to jedyny twoj posilek w ciagu dnia... Jezeli tak to sie nie
dziwie ze waga spada...tylko co robisz z napadem glodu w ciagu dnia?

Pozdrawiam
Kasia

12. Data: 2002-02-15 14:00:27

Od: "Kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To w takim razie nie badz taka tajemnicza i zdradz w czym tkwi ten fenomen.

13. Data: 2002-02-16 05:27:12

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hombre llamaro "leh" escribe mucho importando frazesos:

> czy istnieje taki smaczny pokarm, ktory mozna by jesc w nieograniczonych
> ilosciach i chudnac ? :)

warzywa i owoce

--
Yano
http://www.vege.pl

14. Data: 2002-02-16 10:20:28

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Szymko" <s...@p...onet.pl> skribis:

chodzi o ten indeks glikemiczny czy cos innego ?

>Swieta prawda, wlasnie na sniadanko zjadlam 1,5 wedzonej makreli,
>5 plasterkow szyneczki i tylez samo zoltego serka, 2 swieze papryki
>slusznych rozmiarow i jednego ogoraska i tak sie najadlam,

Acha, czyli bialko + tluszcz i b. malo weglowodanow ? o to chodzi ? Czy o
jakiestam proporcje ?

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

15. Data: 2002-02-16 14:59:24

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yano <d...@p...onet.pl> skribis:

>Hombre llamaro "leh" escribe mucho importando frazesos:

>warzywa i owoce

Niestety owocami trudno sie najesc :(
Czy ziemniaki i kukurydze rowniez zaliczasz do warzyw ?

Pozdrawiam, Leh.

16. Data: 2002-02-17 09:16:36

Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Kasia" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> To w takim razie nie badz taka tajemnicza i zdradz w czym tkwi ten
fenomen.

No coz, wspomniana lektura bylaby bardzo pouczajaca

Pozdrawiam
Pawelek (5kg mniej w ciagu 5 tygodni)

17. Data: 2002-02-17 09:18:24

Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Uzytkownik "leh" <l...@...pl> napisal w wiadomosci
> Yano <d...@p...onet.pl> skribis:

> Niestety owocami trudno sie najesc :(
> Czy ziemniaki i kukurydze rowniez zaliczasz do warzyw ?

Akurat ziemniaki i kukurydza to jedne z najbardziej tuczacych skladnikow
pozywienia

> Pozdrawiam, Leh.

Pozdrawiam
Pawelek

18. Data: 2002-02-17 11:35:10

Od: "Magdalena Szymko" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi o ten indeks glikemiczny czy cos innego ?
Tak chodzi o indeks glikemiczny.

> Acha, czyli bialko + tluszcz i b. malo weglowodanow ? o to chodzi ? Czy o
> jakiestam proporcje ?
Nie koniecznie malo, wczoraj np zjadlam duzo kluseczkow z maki z pelnego
przemialu z brokulami, kalfiorem i porem zmiksowanymi na sos.
Sek w tym by nie laczyc tluszczow z weglowodanami majacy indeks
glikemiczny wiekszy niz 35.

Pozdrawiam.
MagDusia !!!

19. Data: 2002-02-17 18:22:16

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> skribis:

>nieograniczonych

>Akurat ziemniaki i kukurydza to jedne z najbardziej tuczacych skladnikow
>pozywienia

1) i jednocesnie sycacych
2) I dlatego pytalem czy zalicza je do warzyw :)

Pozdrawiam, Leh.

20. Data: 2002-02-17 23:20:31

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alf" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> no to jeszcze zalezy co poza tym wrzucisz... w kazdym razie od TEGO
> nie utyjesz (klepane bylo to pare razy na grupie)

uh......
chyba byłem nieobecny......ale nic to, każdy wierzy w to co chce.....

tomek

Optymalni
dieta dla zapracowanej
CZCESZ PLACIC MNIEJ ZA POLACZENIA TELEFONICZNE
tłuszcz
Distributorow ?