Re: takie jedzenie :)

From: "alf" <s...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: takie jedzenie :)
Date: Fri, 15 Feb 2002 07:53:06 +0100

"leh" <l...@...pl> wrote in message
news:05ml6ugkjv7irtqnug8ivclko01pppm7oi@4ax.com...
> "alf" <s...@a...pl> skribis:
>
> >maslo?
> >smalec (taki domowy)
>
> Serio ? I od tego sie schudnie ??
no to jeszcze zalezy co poza tym wrzucisz... w kazdym razie od TEGO
nie utyjesz (klepane bylo to pare razy na grupie)

> Zeby zapchac zoladek i nie byc glodnym :)

do tego celu nie trzeba strasznych ilosci (150-200g dziennie)

> Rzczywoscie, smalec i maslo nie sa najlepsze do jedzenia, ale sam je
> podales.

dlaczego? dobry smalczyk nie jest zly, a maslo jak sie uprzec mozna lyzkami
;-)
chodzilo mi o to ze organizm pozbedzie sie wszelkich nadmiarow
w sposob (unilateralny ?)
niemniej gwarantuje ze uczucie glodu znika duzo szybciej niz pojawi sie
przedawkowanie