Orbitrek - ntg a moze nie

1. Data: 2004-12-19 10:23:04

Temat: Orbitrek - ntg a moze nie
Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przepraszam jesli NTG, ale nie znalazlem bardziej pasujacej grupy.

Chce zakupic urzadzenie pt. ORBITREK i mam w zwiazku z tym pytania do
posiadaczy:

1. czy warto? tzn. czy fajnie sie na tym cwiczy :-)
2. magnetyczny czy zwykly (i dlaczego)
3. widzialem 2 typy rozniace sie konstrukcyjnie - chodzi o "kijki do
cwiczenia rak" - jeden mial os obrotu dosc nisko, wiec "biegajac" trzeba
dosc solidnie machac rekami, w drugim os obrotu byla znacznie wyzej, tak
wiec machalo sie rekami dosc umiarkowanie - ktory wybrac?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz (pilne, bo se chce pod choinke kupic :-) )

Janusz
alr /at/ tlen /./ pl

2. Data: 2004-12-21 12:16:16

Temat: Re: Orbitrek - ntg a moze nie
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alr" <t...@e...jest> wrote in message
> [...]
> posiadaczy:
>
> 1. czy warto? tzn. czy fajnie sie na tym cwiczy :-)

imho niefajnie - miewalem po tym zawroty głowy :-(

> 2. magnetyczny czy zwykly (i dlaczego)

Magnetyczny - zwykły jest zbyt hałaśliwy

3. Data: 2004-12-21 12:19:49

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl>
napisał w wiadomości news:cq94dm$eej$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Magnetyczny - zwykły jest zbyt hałaśliwy

Alka Seltzer czy Alka Prim?

Alka Seltzer - bo ciszej się rozpuszcza. :)

NMSP

--
spp
spp(na)op.pl

4. Data: 2004-12-21 12:27:08

Od: Boban <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Dec 2004 11:23:04 +0100, Alr napisał(a):

> 1. czy warto? tzn. czy fajnie sie na tym cwiczy :-)

Fajnie ale początki są trudne - bardzo męczące.

> 2. magnetyczny czy zwykly (i dlaczego)

Zwykly jest bardzo hałaśliwy

Ariston pralka
Włączniki, gniazda itp.
osad na naczyniach - zmywarka
jak zamocować szafkę do cienkiej ściany?
Brudny panel zmywarki Whrlpoola