Orgazm

1. Data: 2003-02-20 12:22:55

Temat: Orgazm
Od: "Ciekawski" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie czy sa prowadzone jakies badania
lub sa dostepne opracowania naukowe na temat
wplywu orgazmu na ludzki organizm.
Tzn. jak sie odniesc do obiegowych opinii,
ze orgazm skraca zycie, ze po czestych stosunkach
spada wydolnosc i oslabiony niest uklad imunologiczny
a tym samym latwiej zachorowac na rozne infekcje czy
nawet podobno latwiej zaszczepic wowczas komorki rakowe u szczura.
Jak to dokladnie jest.
Czy sa jakies ogolne spotrzezenia czy jest to mocno zindywidualizowane.
Czy jest cos takiego jak szkody wynikle np z powstrzymywania sie
od orgazmu np. stosunek przerywany i takie tam.

pozdrawiam,
Ciekawski

2. Data: 2003-02-20 13:07:12

Temat: Re: Orgazm
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ciekawski" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
| Witam,
|
| Tzn. jak sie odniesc do obiegowych opinii,

chyba opinie kolportowane przez zazdrośników
lub Kościół Katolicki ...

generalnie ROTFL :)

Tadeusz

3. Data: 2003-02-20 13:19:24

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ciekawski" <c...@i...pl> wrote in

> Tzn. jak sie odniesc do obiegowych opinii,
> ze orgazm skraca zycie, ze po czestych stosunkach
> spada wydolnosc i oslabiony niest uklad imunologiczny

Nie skąd bierzesz te bzdury :) Po stosunku aktywność układu immulogicznego
jest znacznie wyższa, ogólnie wszystkie pozytywne emocje bardzo poprawiają
odporność (np. w ten sposób działa efekt palcebo w pewnym sensie - radość z
tego że się dostało w końcu skuteczne lekarstwo, wiara w wyzdrowienie itd)

--
Rafał 'Raf256' Maj http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email

4. Data: 2003-02-20 13:19:36

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ciekawski" <c...@i...pl> wrote in

> Tzn. jak sie odniesc do obiegowych opinii,
> ze orgazm skraca zycie, ze po czestych stosunkach
> spada wydolnosc i oslabiony niest uklad imunologiczny

Nie wiem skąd bierzesz te bzdury :) Po stosunku aktywność układu

5. Data: 2003-02-20 15:28:43

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Feb 2003 14:07:12 +0100, "Tadeusz"
<t...@p...onet.pl> wrote:

>U?ytkownik "Ciekawski" <c...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

>chyba opinie kolportowane przez zazdro?ników
>lub Ko?ció? Katolicki ...
>
>generalnie ROTFL :)

Zgadzam sie.
Udowodnione jest, ze osoby majace wiecej orgazmow sa zdrowsze
psychicznie i fizycznie.

Podobnie jak osoby smiejace sie czesciej.

Pozdrawiam

dradam

6. Data: 2003-02-20 17:39:27

Od: Serengeti <serengetti@.SPAMISBAD.enter.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz napisał:
> Użytkownik "Ciekawski" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> chyba opinie kolportowane przez zazdrośników
> lub Kościół Katolicki ...

ok ale skad pomysl, ze takie bzdury rozglasza KK?
czy znasz np. oficjalne stanowisko KK na temat seksu?

tylko ze teraz zrobi sie pewnie watek ntg.

Pozdrawiam,
Serengeti

--
'No, no! Sam, you old ass!' said Frodo.
J.R.R. Tolkien, The Two Towers

7. Data: 2003-02-20 18:41:26

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Feb 2003, it was written:

> czy znasz np. oficjalne stanowisko KK na temat seksu?

poleca przezywanie orgazmow, nawet moga byc czeste
z wlasnym mezem/zona po sakramentalnym zwiazku malzenskim.
Proponuje posluchac, poczytac O. Jana Gore (OP)
w tym temacie.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

8. Data: 2003-02-20 19:03:45

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Feb 2003 13:19:36 GMT, "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>
wrote:

>Nie wiem skąd bierzesz te bzdury :) Po stosunku aktywność układu
>immulogicznego jest znacznie wyższa,

Czytalem w dziale nauka GW, ze u mezczyzny
spada odpornosc. Byc moze u kobiety nie.

9. Data: 2003-02-20 19:11:49

Od: "mIrO" <a...@N...gwiazdy.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poleca przezywanie orgazmow, nawet moga byc czeste
> z wlasnym mezem/zona po sakramentalnym zwiazku malzenskim.
> Proponuje posluchac, poczytac O. Jana Gore (OP)
> w tym temacie.

O tak, szczegole ze kiedys czytalem artykul, w ktorym w/w odrzuca wszelka
antykoncepcje (zgodnie z zakazami Kosciola Kataolickiego), a co za tym
idzie, czeste orgazmy, nawet z wlasna zona/mezem moga sie okazac strasznie
stresujace, a strach przed ciaza prowadzic do unikania wspolzycia...

pozdrawiam
mIrO

10. Data: 2003-02-20 19:53:25

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Feb 2003, mIrO wrote:

> idzie, czeste orgazmy, nawet z wlasna zona/mezem moga sie okazac strasznie
> stresujace, a strach przed ciaza prowadzic do unikania wspolzycia...

ale na szczescie nie ma przymusu nalezenia do Kosciola

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz