Orientacje a parafilie

11. Data: 2016-12-15 13:48:40

Temat: Re: Orientacje a parafilie
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 10:17, Chiron pisze:
> Homo moze byc wrodzony- ale takze nabyty. To nie powinno juz budzic
> watpliwosci. Poza homopropaganda- nikt juz chyba takich tresci jak Ty
> teraz nie kolportuje :-)

Homo jest wrodzony, tak jak bi i aseks. Jakub na przykład urodził się
jako aseks. Ten homoseksualizm "nabyty" to w istocie zachowania
homoseksualne biseksualistów.

12. Data: 2016-12-15 14:06:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.12.2016 o 23:51, pinokio pisze:
> Orientacje seksualne tym różną się od zboczeń - parafilii że są
> wrodzone. Orientacje są hetero, homo, bi i aseksualiści.
> Nie da się tego wyleczyć, ma się to od urodzenia.

Ale płcie są tylko dwie a nie 60 genderów
https://www.youtube.com/watch?v=SAHvLAJ-5aQ

13. Data: 2016-12-15 14:08:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...pl> wrote:

> - są to pewne
> skłonności- mniejsze lub większe- z którymi człowiek rodzi się. Jeśli dalej
> proces jego wychowania będzie prawidłowy- nie będzie dewiantem seksualnym.

No tak! - o tym jest właśnie napisane w artykule. I ja twierdzę to samo.

--
XL

14. Data: 2016-12-15 14:09:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Dlaczego odwołujesz się Iksi do badań zagranicznych? Jest taki wspaniały polski
> przykład, tylko że w warunkach obecnych politycznie ryzykowny - na poparcie
> Twojej tezy. Wszyscy wiedzą o kim mowa xD

Ja nie wiem - zawsze byłam inna od "wszystkich". Oświeć.

--
XL

15. Data: 2016-12-15 14:11:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 10:53, Chiron pisze:
> [...]
> pewne skłonności- mniejsze lub większe- z którymi człowiek rodzi się.
> Jeśli dalej proces jego wychowania będzie prawidłowy- nie będzie

Czyli bisesksualizm

16. Data: 2016-12-15 14:31:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 10:10, Jakub A. Krzewicki pisze:
> No i na to jest nałożone jeszcze jakieś góra 20% libido, gdzie 0% to kompletna
> aseksualność a 100% libido w normie i ponad.
To współczuję, ja w skali od 0 do 100 chciałbym mieć 1000

17. Data: 2016-12-15 14:42:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pewne skłonności- mniejsze lub większe- z którymi człowiek rodzi się.
> Jeśli dalej proces jego wychowania będzie prawidłowy- nie będzie

Homo nie są dewiantami, dewiantami można nazwać bi, którym wszystko
jedno w jaką dziurę wkładają

18. Data: 2016-12-15 14:49:52

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 10:53, Chiron pisze:
> Jeśli dalej proces jego wychowania będzie prawidłowy- nie będzie
> dewiantem seksualnym.

Dewiantem można raczej nazwać heteroseksualnego mężczyznę, który dla
kariery uprawiał by seks z facetami.
I tak samo - homoseksualnego mężczyznę uprawiającego seks z kobietami

19. Data: 2016-12-15 15:15:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 10:10, Jakub A. Krzewicki pisze:
> kręci mnie tylko
> dziewuszka i do tego młoda. Co do parafilii określiłbym się jako efebofil
> w granicach wieku rębnego dozwolonego prawem, fetyszysta stóp, seksu "na
> żywca" i "na śpiocha", wirtualny podglądacz. Nie uważam, żeby one były aż tak
> szkodliwe, żeby wymagały leczenia pod warunkiem, że znajdzie się partnerkę
> o odpowiadających temu wymaganiach (np. lubiącą, żeby budzić ją rano seksem)

No i - wziąwszy pod uwagę "efebofilię" - co kilka lat nową.

Ewa

20. Data: 2016-12-15 15:19:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 15:15, FEniks pisze:

> No i - wziąwszy pod uwagę "efebofilię" - co kilka lat nową.

i do tego majętna by utrzymywała

Życie nad przepaścią
Sądny dzień dla sądu.
Ziemkiewicz o smutku klerykałów z Agory