Orientacje a parafilie

21. Data: 2016-12-15 15:55:38

Temat: Re: Orientacje a parafilie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Dewiantem można raczej nazwać heteroseksualnego mężczyznę, który dla
> kariery uprawiał by seks z facetami.
> I tak samo - homoseksualnego mężczyznę uprawiającego seks z kobietami

Uprawianie seksu dla kariery to kurewstwo, niezależnie od płci - nie
dewiacja.

--
XL

22. Data: 2016-12-15 20:00:55

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]

Tyle tylko Chironie, że jeżeli w okresie życia płodowego były
nieprawidłowości w oddziaływaniu emocjonalnym matki na płód (dążenie do
zawładnięcia płodem, przywłaszczenia go sobie), to proces ten będzie
kontynuowany po urodzeniu się dziecka. Musiałaby matka zmienić swoje
toksyczne nastawienie do dziecka a to wymaga by jej partner był świadomy
zagrożenia i świadomie na nią oddziaływał. Musiałby równie przeciwstawić
się matriarchalnemu prawu, które hołubi i chroni zawłaszczającą postawę
rodzicielki w stosunku do dziecka.

Problem homoseksualizmu to nie problem biologii dziecka lecz problem
psyche jego rodziców ze szczególnym wskazaniem matki.

> No tak! - o tym jest właśnie napisane w artykule. I ja twierdzę to samo.

I ja też. :-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

23. Data: 2016-12-15 20:35:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 20:00, LeoTar pisze:
> [...]
> kontynuowany po urodzeniu się dziecka. Musiałaby matka zmienić swoje
> toksyczne nastawienie do dziecka a to wymaga by jej partner był świadomy

przestań z tym ultramarksizmem

24. Data: 2016-12-15 20:42:56

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> przestań z tym ultramarksizmem

...że z czym? Chyba Ci się coś popie.....ło. ;-)

25. Data: 2016-12-15 20:51:45

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 20:42, LeoTar pisze:

> ...że z czym? Chyba Ci się coś popie.....ło. ;-)

Myśl neomarksistowska czerpie z Freuda. Przedtem Freud był uważany za
pseudonaukę,

aż marksiści zrobili z niego naukowca.
A Twoja filozofia jest o wiele gorsza jeszcze od Freuda. On uważał że
niektórzy cierpią na kompleks Edypa, Ty uważasz że wszyscy. On radził
ten kompleks zwalczyć, Ty zaspokoić tę chuć.

26. Data: 2016-12-15 20:59:53

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Homo nie są dewiantami, dewiantami można nazwać bi, którym wszystko jedno
> w jaką dziurę wkładają
Facet, który ma 500 partnerów czy lubuje się w "Dark room" nie jest
dewiantem? A nie wystarczy Ci to, że mężczyzna, ktory współżyje z drugim jak
z kobietą popełnia obrzydliwość- obaj poniosą śmierć?

--
Chiron

27. Data: 2016-12-15 21:01:19

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dewiantem można raczej nazwać heteroseksualnego mężczyznę, który dla
> kariery uprawiał by seks z facetami.
> I tak samo - homoseksualnego mężczyznę uprawiającego seks z kobietami

Homoseksualizm to oczywiście dewiacja. No chyba, że uznasz, iż głosowanie i
przyjmowanie większością głosów pewnych tez jest w nauce normą

--
Chiron

28. Data: 2016-12-15 21:03:00

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i - wziąwszy pod uwagę "efebofilię" - co kilka lat nową.

No ale to już chyba nie efobifilia. Raczej lolitkofilia
:-)

--
Chiron

29. Data: 2016-12-15 21:13:06

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uprawianie seksu dla kariery to kurewstwo, niezależnie od płci - nie
> dewiacja.

Czy ja wiem? Porządna prostytutka ma swój kodeks zawodowy. Nie pochwalam
tego, ale i też za bardzo bym nie ganił. Ile artystek, aktorek czy tym
podobnych by się bez tego przebiło? To się nazywa lansowanie :-) No ale
facet z facetem...no nie, to jest obrzydliwe
:-(

--
Chiron

30. Data: 2016-12-15 21:15:48

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 21:13, Chiron pisze:
> [...]
> podobnych by się bez tego przebiło? To się nazywa lansowanie :-) No ale
> facet z facetem...no nie, to jest obrzydliwe

Prostytucja jest obrzydliwa.
A dla faceta homo inny facet nie jest obrzydliwy tylko pociągający.
Obrzydliwy jest hetero współżyjący z facetem oraz homo z kobietą.

Życie nad przepaścią
Sądny dzień dla sądu.
Ziemkiewicz o smutku klerykałów z Agory
Witam