Oriflame

1. Data: 2006-06-13 17:23:18

Temat: Oriflame
Od: "Marteczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej piszcie co sądzicie o kosmetykach Oriflame! Które polecacie, a
które odradzacie? I wszystkie inne uwagi :)

2. Data: 2006-06-13 21:09:19

Temat: Re: Oriflame
Od: Tehanu <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marteczka napisał(a):
> Hej piszcie co sądzicie o kosmetykach Oriflame! Które polecacie, a
> które odradzacie? I wszystkie inne uwagi :)

Witam!
Nie napiszę, że polecam, a że jestem zadowolona np: z płynu do
demakijażu wodoodpornego, olejku do paznokci przyspieszającego ich
wzrost (na mnie to na prawdę działa), super jest też krem do
rozjaśniania przebarwień na skórze, kiedyś był super eye liner, który
niestety "ulepszyli" to był właściwie mój "Oriflame'owy" ulubiony
kosmetyk, bardzo lubię tez perfumy Freya i Lucia tylko mogłyby dłużej
pachnieć jak dla mnie, cienie do powiek tż są dobre, nie obsypują się i
nie robią się z nich na oczach po dwóch godzinach takie dziwne "farfocle".
Absolutnie nie podpasowały mi tusze do rzęs i lakiery do paznokci serii
Visions. Najgorszą rzeczą którą zakupiłam do tej pory był aloesowy
balsam do ust istny klej biurowy udający szminkę (nawet tak samo
pachniał jak klej).
To na tyle bo wielu rzeczy, które lubiłam już nie oferują niestety :/.
Oczywiście jak zawsze muszę podkreślić, że z używanie różnych kosmetyków
i ich dopasowywanie to bardzo indywidualna sprawa, to co mi służy innym
może szkodzić i na odwrót :)

--
Pozdrawiam Tehanu!

3. Data: 2006-06-15 11:37:48

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marteczka napisał(a):
> Hej piszcie co s=B1dzicie o kosmetykach Oriflame! Kt=F3re polecacie, a
> kt=F3re odradzacie? I wszystkie inne uwagi :)

lubię serię różaną (głównie za zapach), algową (zapach, świetny krem
ujędrniający), maseczki z glinką, różaną i do cery wrażliwej (widać różnicę
po ich użyciu), tusz pogrubiający 500%, krem przeciw zaczerwienieniom,
chłodzący cień do powiek Aqua Vibes, krem antyperspiracyjny do stóp, kiedyś
lubiłam serię Gourmand Delights. z zapachów uwielbiam Fire, lubię Eclat i
Sagę, Giordani Gold jest b. trwały. sztyft z filtrami - b. poręczny gadżet,
lekko tłusty, ale efekt na skórze daje matowy, nielepiący. płyn do demakijażu
b. fajny - nie szczypie w oczy, nie lepi się. samoopalacz daje naturalną,
dosyć intensywną, brązową opaleniznę.

mam krem na przebarwienia do ciała i bardzo się lepi, niestety. srebrny
eyeliner Giordani Gold jest w rzeczywistości szary i ma miękki pędzelek -
trudno się nim równo pomalować. cienie sypkie GG w takich małych buteleczkach
z aplikatorami - kolory nie te - zamiast rozświetlającej bieli - brzydki,
żółty brokat, zamiast jasnego, chłodnego różu - ciemny i ciepły. brązujące
sztyfty nietrwałe.

4. Data: 2006-06-16 01:07:40

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marteczka" <m...@w...pl> skrev i meddelandet
ps.com...
Hej piszcie co sądzicie o kosmetykach Oriflame! Które polecacie, a
które odradzacie? I wszystkie inne uwagi :)

Kolorowka slaba, natomiast polecam kremy "z gornej polki". Problem polega na
tym, aby dystrybutor potrafil dopasowac go do danej cery. Ale jak sie juz
trafi, to trudno sie rozstac.

magda

rajstopy w sprayu ?????
Yves Rocher krzyżówka
Avon Kraina Urody - sklep i forum dyskusyjne
[SPAM] Poniatowa - salon fryzjerski VIOLA
Pralnie w USA - aspekt higieniczny...