Oriflame a Avon

1. Data: 2003-04-22 17:07:13

Temat: Oriflame a Avon
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, dlaczego tak często piszecie o Avon a
tak rzadko o Oriflame, czy te z O. są według was
gorsze??

--
Anna
a...@f...onet.pl

1. Data: 2003-04-22 17:10:04

Temat: Re: Oriflame a Avon
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 22 Apr 2003 19:07:13 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@f...onet.pl> i powiedziała:

> No właśnie, dlaczego tak często piszecie o Avon a
> tak rzadko o Oriflame, czy te z O. są według was
> gorsze??

Ja nie lubię i jednych, i drugich. Czy taka odpowiedź Ci pasuje?

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-04-22 17:10:42

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie, dlaczego tak często piszecie o Avon a
> tak rzadko o Oriflame, czy te z O. są według was
> [...]

Witam,
w moim przypadku-Avon "otacza " mnie z kazdej strony i szczerze mowiac znam
1 osobe ze swego otoczenia, ktora zajmuje sie sprzedaza kosmetykow Oriflame
a co namjmniej 15, ktore sprzedaja Avon. Nie mialam wiec okazji wyprobowac
kosmetykow Oriflame,ale jesli macie cos babeczki godnego polecenia to
"slucham" jak zwykle z zainteresowaniem. A tak na marginesie to slyszalam
kiedys ze kosemtyki O. sa drozsze niz A...na ile jest to prawda niech
wypowiedza sie te babeczki, ktore wiedza jak to jest naprawde:)

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-04-22 21:56:18

Od: "Elka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, dlaczego tak często piszecie o Avon a
> tak rzadko o Oriflame, czy te z O. są według was
> [...]
Kosmetyki Oriflame uczulają, wiem bo próbowałam. Avon jest lepszy!!!!!

1. Data: 2003-04-23 06:37:30

Od: "Anuryca ;\)" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

Ja w ciągu ostatnich kilku lat wypróbowałam naprawdę dużo kosmetyków z obu
tych firm (koleżanki - konsultantki + przez rok współlokatorka konsultatka)
i w efekcie o wiele lepsze zdanie mam o avonie, choć w obu firmach są
kosmetyki które uważam za buble.
Ceny sa podobne, jednak avon ma w każdym katalogu dużo promocji, natomiast w
oriflame promocji jest mało i zwykle jest to bardzo niewielka zniżka. A
promocje przyciągają :)))
Chociaż w porównaniu do innych firm (sklepowych) to te ceny są praktycznie
takie same i zastanawiam się czasami czy mam kupiwać po raz kolejny żel do
mycia twarzy z avonu (który zresztą b. lubię) czy w tych samych pieniądzach
wybrać sobie w sklepie z całego mnóstwa loreali, garnierów i wielu fajnych
polskich firm jakiś nowy, którego jeszcze nie używałam.
W ostatnim czasie jakoś nawet katalogów oriflamu nie przeglądam, a avon
zawsze, i zawsze coś tam sobie zamawiam. Chociaż lata szaleństw
katalogowych mam już za sobą i moja pólka w łazience ani kosmetyczka nie
wyglądają już jakbym była conajmniej konsultntką zapatrzoną w swą firmę.
W tych katalogach to coś jest - jak przeglądam ofertę avonu w internecie na
<www.kosmetyki.net.pl> to to jednak nie jest tak kuszące jak te kolorowe
stronki katalogu.

Pozdrawiam
Anuryca

1. Data: 2003-04-23 07:14:38

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elka" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> Kosmetyki Oriflame uczulają, wiem bo próbowałam. Avon jest lepszy!!!!!

Zebys wiedziala, jak mnie potrafil Avon podraznic... Ja uwazam, ze jakosc
jest taka sama. Roznica polega na tym, ze Avon ma szersza "dystrybucje",
wiecej jest konsultantek, plakaty na przystankach, reklamy w telewizorni. To
dziala po prostu, ot co.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-23 07:59:16

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> Ja nie lubię i jednych, i drugich. Czy taka odpowiedź Ci pasuje?

W Avonie znalazłam serię Anew, a w Oriflame nic.

Krycha

1. Data: 2003-04-23 08:12:17

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 23 Apr 2003 09:59:16 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@p...pl> i powiedziała:

> W Avonie znalazłam serię Anew, a w Oriflame nic.

A mnie drażni cała ta marketingowo-komiwojażerska otoczka, z
której wynika, że jeśli kupię od "konsultantki", to przepłacę. Dzięki,
wolę do sklepu iść.

Zuzanka

*:.

1. Data: 2003-04-23 08:19:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie drażni cała ta marketingowo-komiwojażerska otoczka, z
> której wynika, że jeśli kupię od "konsultantki", to przepłacę. Dzięki,
> wolę do sklepu iść.

Fakt, że upierdliwi są okropnie. Ale moje lenistwo bywa gotowe
na kompromis :-)

Krycha lubiąca zakupy doniesione do domu

1. Data: 2003-04-23 08:32:02

Od: Eva Sheers <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger, k...@p...pl, Wed, 23 Apr 2003 10:19:44 +0200,
grupa pl.rec.uroda, napisał/a:

> Fakt, że upierdliwi są okropnie. Ale moje lenistwo bywa gotowe
> na kompromis :-)

Tylko, że nie bardzo jest w czym wybierać... :)
Nie ma to jak pożądne, duże drogerie, gdzie można wszystko dotknąć,
powąchać, obejrzeć na żywo. Też kupowałam kosmetyki Avonu, Oriflame,
ale, jak już wspomniałam, raczej ze względu na słabo rozwiniętą
asertywność :) Teraz jednak już umiem mowić nawet najlepszym koleżankom
"Dzięki, ale nie" :)

E.
--
_____