Oriflame - wody

1. Data: 2002-07-20 20:51:17

Temat: Oriflame - wody
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie do Was o zapachy Oriflame'u, a konkretnie o wode Delice - czy
jest w miare trwala? bardzo podpasowal mi zapaszek, taki owocowy, a ponoc
szykuje sie promocja na ten zapach, chyba w przyszlym miesiacu... czy ichnie
zapachy jakos sie trzymaja i czy nie "tandetnieja" za bardzo na ciele? wiem,
ze z zapachami to sprawa w duzym stopniu indywidualna, ale pare glosow
zawsze pomoze sie zdecydowac :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-20 20:57:32

Temat: Re: Oriflame - wody
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> ze z zapachami to sprawa w duzym stopniu indywidualna, ale pare glosow

ja nie mam dobrych wspomnien z ich zapachami tzn szybko
sie ze mnie ulatnialy :-))
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-21 18:23:42

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ichnie
> zapachy jakos sie trzymaja i czy nie "tandetnieja" za bardzo na ciele?

nie wiem jak Delice, ja uzywam Aloha i Yo! i sa dosyc trwale, pod wzgledem
trwalosci zapachow Oriflame wypada znacznie lepiej niz np. Avon.

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2002-07-21 20:32:59

Od: "moooni" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości:

> mam pytanie do Was o zapachy Oriflame'u,

Nie mam dostępu do Oriflame, w moim otoczeniu króluje avon (niestety...).
Miło wspominam wodę OQ - uniseks zalatujący CK ONE. Dla mnie była super, ale
moj maz powiedzial, ze ten uniseks pachnie kobieco ;-)

1. Data: 2002-07-22 09:38:14

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry :)

> [...]
owocowy, a ponoc
> szykuje sie promocja na ten zapach, chyba w przyszlym

Dzięki za informację :)

> [...]
na ciele? wiem,
> ze z zapachami to sprawa w duzym stopniu indywidualna, ale

Akurat Delice po dłuższej chwili wydawała mi się dużo
sympatyczniejsza niż tuż po psiknięciu. Na mnie trzyma się
całkiem przyzwoicie, podobnie jak Sun tej samej firmy (no co ja
poradzę, że mam zamiłowanie do takich landrynkowych zapachów ;),
a ostatnio miło mnie zaskoczyła wyjęta po pół roku z szuflady
apaszka, noszona wcześniej razem z Delice :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl

1. Data: 2002-07-22 09:48:54

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiem,
> ze z zapachami to sprawa w duzym stopniu indywidualna, ale pare glosow

Jeśli chodzi o trwałość zapachów Oriflame... Niezwykle silna jest woda
Giordani, Midsummer, Volare i kilka innych, więc z tą również nie powinno
być najgorzej ;). Delice wydaje się być wodą wyłącznie na lato, więc tonacja
i nasilenie zapachu jest stosowne do obowiązujących o tej porze roku
trendów. Woda była polecana w Cosmopolitan jako jedna z przebojów tego
lata. Radziłabym spróbować ;)
I jeszcze jedno - ważny jest sposób przechowywania perfum.Wystawione na
słońce bardzo szybko stracą swoje walory.

Pozdrawiam,
Anastazja

1. Data: 2002-07-22 16:24:52

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Jul 2002 11:48:54 +0200, Anastazja <a...@p...fm> wrote:
[...]

dzieki :) mam nadzieje, ze na mnie tez bedzie trwala, bo to roznie bywa...
troche mnie przerazilas tym przebojem lata, nie chce pachniec jak co druga
babka w autobusie, ale moze nie bedzie tak zle :))

kasica

1. Data: 2002-07-22 16:28:32

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Jul 2002 11:38:14 +0200, Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl>
wrote:
: Dzień dobry :)
:
[...]

tak sie zarzekala konsultantka, mam nadzieje, ze prawde mowila. jak nie, to
udusze za robienie nadziei (za 85 czy ile tam nie kupie jednak)

[...]

Sun tez mam i uzywam, mimo deklarowanej niecheci do slodkich pachnidel, ale
coz, kobieta zmienna jest... dzieki za rekomendacje z pierwszej reki w
kazdym razie :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

zmiana nick'a
wypadające włosy
FAQ GRUPY PL.REC.URODA