Ortopeda ??? Problemy z biodrem

1. Data: 2003-09-18 21:13:08

Temat: Ortopeda ??? Problemy z biodrem
Od: "BartOLOmeW" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problemy z biodrem.
Podczas wykonywania ruchów wznoszących lewej nogi ( z ugiętym kolanem do 90
")
chrupi mi w biodrze.
Uczucie to jest bardzo nieprzyjemne i do tego bolesne.
Proszę o poradę w tej sprawie.
Prześwietlałem już biodro kilka lat temu.
Niczego niepokojącego niezauważono.
Ale ból pozostał.
Nawiasem mówiąc, mam 20 kg nadwagę.
Ale wcześniej nie miałem i też ulegałem temu dyskonfortowi.
Co mnie może czekać dalej, trwałe uzkodzenie biodra ???
Do kogo mam się zgłosić by mnie zrozumiał i uwierzył w kontuzję??
BartOLOmeW

2. Data: 2003-09-19 10:05:50

Temat: Re: Ortopeda ??? Problemy z biodrem
Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to od tego, ze prowadzisz siedzacy tryb zycia...?

3. Data: 2003-09-19 12:59:36

Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartOLOmeW" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam problemy z biodrem.
> Podczas wykonywania ruchów wznoszących lewej nogi ( z ugiętym kolanem do
90
> ")
> chrupi mi w biodrze.

Mi lekarz określił coś podobnego jako objaw zwapnienia torebki stawowej,
niestety na razie z innych powodów nie dociekałam co z tym zrobić i jak to
będzie dalej wpływało na biodro.
Mnie to nie boli, przynajmniej na razie.

pozdrawiam
Dorota

Meta w USG - nowotwor watroby?
Cilest czy Diane?