Osmo Essence-kosmetyki do włosów

1. Data: 2006-03-03 22:32:58

Temat: Osmo Essence-kosmetyki do włosów
Od: "olu18" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panstwa:)
Zajmuje sie sprzedaza profesjonalnych kosmetykow fryzjerskich do wlosow
firmy Osmo Essence-trzy serie Nawilżająca, Nabłyszczająca i Zwiększająca
Objętość włosów. Wiecej informacji na e-maila: o...@y...com lub na nr gg
1782320 :)

1. Data: 2006-03-04 17:59:38

Temat: Re: Osmo Essence-kosmetyki do włosów
Od: "olu18" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny napiszcie mi swoje e-maile a ja WAM wysle moja oferte z kosmetykami
do wlosow- Naprawde Warto:)
Pozdrowki:)

1. Data: 2006-03-04 18:02:07

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-04 18:59:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *olu18* skreślił te oto słowa:

> Dziewczyny napiszcie mi swoje e-maile a ja WAM wysle moja oferte z kosmetykami
> do wlosow- Naprawde Warto:)
> Pozdrowki:)

Naprawde idź stąd i nie spamuj więcej.
Ile jeszcze razy i na ilu grupach zamierzasz śmiecić?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-03-06 16:01:01

Od: "olu18" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrowionka dla Ciebie:)

Dla fanek bibułek matujących