Osmocote a finanse

1. Data: 2000-03-21 09:21:37

Temat: Osmocote a finanse
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wczoraj, nawiedzając centrum ogrodnicze (a propos, mieli trzy różne
sekatory i żadnych pH-metrów, zgroza!), pierwszy raz w tym roku ujrzałam
Osmocote Plus. Paczka kilogramowa 32,50 zł. Opakowanie NIE było, powtarzam,
NIE było pozłacane.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-03-21 16:08:33

Temat: Re: Osmocote a finanse
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja widziałam opakowanie 0,5 kg za 25 zł.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

3. Data: 2000-03-21 17:49:44

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisała:

> Właśnie wczoraj, nawiedzając centrum ogrodnicze (a propos, mieli trzy różne
> sekatory i żadnych pH-metrów, zgroza!),
Pehametr trudno zdobyć, łatwiej elektroniczny niż Helliga. Za to
proponują
zestaw a la "mały chemik" - Calci-test, Nitra-test itd. Chyba łącznie
z analizatorem stężenia pierwiastków ziem rzadkich.
pierwszy raz w tym roku ujrzałam
> Osmocote Plus. Paczka kilogramowa 32,50 zł. Opakowanie NIE było, powtarzam,
> NIE było pozłacane.
To chyba logiczne - 0.5 kg -25 zł, 1 kg - 32 zł, 25 kg - 350 zł.
Wychodzi
że najdroższe jest to tekturowe pudełko.
Krzysztof

4. Data: 2000-03-23 19:03:40

Temat: Odp: Osmocote a finanse
Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja widziałam opakowanie 0,5 kg za 25 zł.
> --
> Pozdrawiam_
> Edyta Szajnóg

Ja kupiłem 0,5 kg za 19,50 (tektura)