"Osmolona" thuia - co to moze byc?

1. Data: 2004-04-26 15:06:36

Temat: "Osmolona" thuia - co to moze byc?
Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma na dzialce rzac tuji (zywotnika olbrzymiego - kolumna. Wszystkie przezimowaly. Ale
na
kilku zaczely posychac galazki - podejrzewam psa sasiada ktory reguralnie na nie
sika. Ale
jedna mnie zaniepokoila. Przy gruncie zauwazylam ze czesc galazek jest czarna.
Wyglada tak
jakby byla osmolona lub cos w tym rodzaju. U sasiada kilka wyglada podobnie (pochadza
tej samej szkolki) Zastanawiam sie czy to nie jakies grzybisko. Moze trzeba
profilaktycznie spryskac _ slyszalam ze na grzyby dobry jest srobek brovo lub cos
podobnego.

Wszystkie rady i uwagi mile widziane i z gory dziekuje

Pozdrawiam

Kasia-Zuzia

2. Data: 2004-04-26 18:57:26

Temat: Re: "Osmolona" thuia - co to moze byc?
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Zuzia!
W Twoim liście przeczytałem:

> [...]
Z> profilaktycznie spryskac _ slyszalam ze na grzyby dobry jest srobek brovo lub cos

Zuźka! To nie wina szkółki! To wlasnie zostało juz opryskane. Przez
psa albo kota.
Krzysztof Marusiński

3. Data: 2004-04-26 19:38:30

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
lub cos
> podobnego.
>
> Wszystkie rady i uwagi mile widziane i z gory dziekuje

Witam Mam ten sam problem to jest oprysk zwierzęcy pieseczka albo koteczka
poprzycinaj te czarnidla trochę roślinka będzie zdeformowana i nic nie
poradzisz wszystkiego probowałam teraz w miejscach gdzie przwchodzą koteczki
kladę galęzie od róż i innych kolczastych a i tak dzisiaj przycinalam
galązki jalowców bo były czarne Pozdrawia Teresa
t...@o...pl

4. Data: 2004-04-26 20:58:13

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:c6j8mk$dg6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> profilaktycznie spryskac _ slyszalam ze na grzyby dobry jest srobek

Brawo, brawo! A chłopaczek nie wie?

Pozdrawiam złośliwie
Ewa

5. Data: 2004-04-27 05:13:46

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> brovo lub cos
>
> Brawo, brawo! A chłopaczek nie wie?
>
> Pozdrawiam złośliwie
> Ewa
Nie wie on jest tylko sila fizyczna - do pomocy.

Pozdrawiam

Kasia

kratka trawnikowa - jak układać?
Zgineła mi Anemonella thalictroides 'Green Hurricane,
Trillium i inne..
Clematisy sie gryza?!!!
nowa oferta